Important, Social & Cultura

RECENZIE – Business Ladies Conference a ajuns la cea de-a treia ediţie (FOTO)

blc-2016-3

Data de 4 noiembrie 2016 reprezintă încă o poveste de succes pentru Business Ladies Club. Munca, efortul, timpul acordat organizării de către voluntarii noștri au dus la îndeplinirea obiectivului stabilit. Echipa a dat 110% pentru ca evenimentul să se ridice la cele mai înalte standarde având sprijinul sponsorilor și partenerilor.

Ne-au cuprins emoțiile odată cu venirea primelor participante. Am putut citi pe chipurile lor curiozitate, bucurie, interes, dorința de a afla cât mai multe. Au fost întâmpinate cu un zâmbet larg, cu mapa evenimentului și cu cele mai frumoase flori oferite cu drag de Florăria Magnolia.

Era ora 14:00, locurile din sală erau deja ocupate, dar pe ușa Casinoului din Parcul Central își făceau apariția tot mai multe invitate. Cred că e unul dintre cele mai frumoase sentimente, să vezi o sală plină de doamne și domnișoare care au ales să fie alături de noi pentru a ne cunoaște și pentru a investi în dezvoltarea lor.

Primul speaker, Corina Bega, ne-a învățat ceva ce știm că ne va ajuta toată viața. Este o frază care a rămas în mintea participantelor și care trebuie aplicată cât mai des: „oamenii rețin 70% din ceea ce spun ei și 20% din ceea ce aud de la ceilalți”. În corelație cu John C. Maxwell și învățăturile sale din cartea „Cum să devii o persoană cu influență”, această frază rostită de Corina Bega motivează aducerea valorii în viața persoanelor din jurul nostru pentru a ne regăsi pe noi înșine și pentru a ne dezvolta cât mai mult.

Așa cum evenimentul a început în forță, a continuat la fel cu Georgiana Spătaru, Coach/Instructor Theta Healing, care ne-a atras atenția asupra importanței dezvoltării personale, a valorificării calităților și găsirea echilibrului perfect când vine vorba de cunoașterea celei mai bune versiuni a propriei persoane.

blc-2016-2

Laura Opriș știe secretul zâmbetului și al cuvintelor care deschid uși ferecate, a venit la noi cu un scop bine definit și cu dorința de a împărtăși experiența sa și importanța networking-ului în business.

 

După un discurs foarte bun despre importanța neworking-ului, firesc a fost să urmeze și o pauză de networking unde am putut aplica tot ce ne-a învățat Laura și între timp să degustăm bunătățile pe care partenerii noștri le-au pregătit pentru noi, ceai și cafea de la Cafex, bruschette gustoase de la Brisetto și, nu în ultimul rând, dulciuri de la Bucuria Cluj.

După pauză, am putut să o ascultăm cu atenție pe Sigina Luca de la care am învățat că antreprenoriatul poate fi realizat doar de persoanele puternice. În spatele unei femei aparent frumoase și sensibile se află o adevărată femeie de afaceri care știe ceea ce vrea de la viață și care dorește să își împărtășească experiența și cu alte persoane dornice să învețe de la ea. Sigina este de părere că „Atunci când obiectivele sunt clare, parcă restul încep să prindă formă de la sine!”.

Mihaela Doboșeriu, o adevărată lady, plină de energie pozitivă și cu o viziune extraordinară, a preluat  în urmă cu 2 ani jumătate această organizație. De atunci și până în ziua de astăzi, Business Ladies Club a cunoscut o evoluție complexă sub conducerea ei. Omul din spatele întregii echipe, care a stat la cârma tuturor evenimentelor din ultimii 2 ani, președinta asociației Business Ladies Club, a făcut o scurtă prezentare despre tot ce înseamnă BLC.

blc-2016-3

În continuare, Mihaela Vodnar fiind un antreprenor de succes ne-a sfătuit să investim în educația noastră deoarece așa o să cunoaștem o viață plină de împliniri și succese. După spusele dumneaei, „Toată lumea are nevoie de educație! Îmi place să pot împărtăși și altora ce am învățat eu. Îmi place să pot vedea cum creez un viitor tinerilor, să îi ajut să facă ce le place, cât și să îi perfecționez în acest domeniu!”

Rada Sonea nu s-a lăsat mai prejos și pe lângă faptul că ne-a adus mai aproape una de cealaltă, ne-a adus aminte că la baza oricărui job de succes se află responsabilitatea și pasiunea. Ne-a motivat, mai ales când a spus că „nimeni nu se naște leader; leadership-ul se învață cu timpul de cei care sunt pasionați de acest domeniu.”

Interesul și răbdarea participantelor au fost răsplătite cu premiile oferite din partea partenerilor noștri. Invitatele norocoase au primit cadouri din partea Yves Rocher, mape din partea celor de la ”La măndălit”, vouchere de la Diette, Liberty Fitness și cărți oferite de Librăria Humanitas.

În final, atunci când primești cuvinte de laudă, feedback-uri pozitive atât din partea invitatelor, cât și din partea speaker-ilor și partenerilor,  uiți de toată oboseala și toate sacrificiile care le-ai făcut pentru a ajunge în acest punct. Ne-am atins obiectivul, iar odată cu asta echipa Business Ladies Club a devenit mai unită și motivată să înceapă planificarea următoarelor evenimente.

Business Ladies Conference ediția a treia a fost un eveniment exclusiv pentru femei, unde s-a dovedit încă o dată că femeile pot fi atât sensibile, cât și puternice. Noi știm cât de mult înseamnă dăruirea unei flori, dar de asemenea suntem conștiente de faptul că orice job de succes necesită multă muncă și dedicație.

blc-2016

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Site creat de