Social & Cultura, Important

Cele mai apreciate campanii de promovare, branduri, evenimente sau oameni clujeni au fost premiate în cadrul Galei Game of Tribes

game of tribes cluj

La sfarsitul saptamanii trecute a avut loc Gala Game of Tribes, eveniment în cadrul căruia au fost premiate cele mai apreciate campanii de marketing, evenimente, branduri clujene și oameni care ”respiră” Clujul.

Publicul a fost cel care a nominalizat campaniile sau brandurile preferate, încadrându-le în cele șase categorii: campanii out of the box, evenimentul anului, campanii de responsabilitate socială, cel mai bine promovat loc/obiectiv turistic, brand à la Cluj sau Omul „Cluj”.

Câștigătorii au fost desemnați în urma votului publicului larg exprimat online și al votului exprimat de un juriu de specialitate.

Lista câștigătorilor este:

Categoria Campanii Out of the Box

Locul 1: 1 ban pentru 1 pian, campanie realizată de Jazz Day & Beard Brothers

Locul 2: Jazz in the Park – Bogata Edition

Locul 3: Campania de la Opera Română din Cluj cu filmarea în Cinema Victoria

Categoria Evenimentul Anului

Locul 1: UNTOLD Festival

Locul 2: Electric Castle

Locul 3: TIFF

Categoria Cel mai bine promovat loc / obiectiv turistic din Cluj

Locul 1: Castelul Banffy prin organizarea Festivalului Electric Castle

Locul 2: Parcul Central prin organizarea Festivalului Jazz in the Park

Locul 3: Salina Turda pentru promovarea piesei de teatru Iona

Categoria Campanii de Responsabilitate Socială

Locul 1: Blood network: donează sânge și mergi la UNTOLD

Locul 2: Shoebox: cadoul din cutia de pantofi

Locul 3: Walking Month, ediția 2015 – Mersul pe jos strânge bani pentru Spitalul de Copii din Cluj

Categoria Brand a la Cluj

Locul 1: Beard Brothers și The Sisterhood

Locul 2: Farmec

Locul 3: Captain Bean

Categoria Omul Cluj – un brand personal care inspiră și expiră valorile Clujului

Locul 1: Florin Piersic

Locul 2: Adrian Hădean

Locul 3: Simona Baciu

Asociația Cluj Capitală 2021 a primit Premiul Special al acestei ediții Game of Tribes din partea Mastercard, partenerul principal al evenimentului Game of Tribes.

Cu ocazia organizării acestui eveniment de către IAA Young Professionals, clujenii au dat dovadă de implicare și devotament față de Cluj-Napoca, fie că orașul e doar o adresă din buletin, fie e în sufletul lor.

Prin Gala Game of Tribes am dori să spunem un mare Mulțumesc! tuturor echipelor de marketing și comunicare care s-au implicat asiduu în realizarea de campanii și proiecte care promovează atât de frumos orașul nostru. Clujul a devenit cunoscut prin brandurile mari care îl populează și care crează locuri de muncă, oferind servicii și produse competitive pe piața internațională, prin multele evenimente organizate aici pentru absolut toate categoriile de public, prin campaniile de promovare care au atras atenția asupra unei cauze sociale sau culturale sau pur și simplu prin clujenii care se implică activ în societate și care sunt adevărați ambasadori pentru oraș oriunde se duc în lume.”, a menționat Dana Gherasim, Project Leader Game of Tribes.



Lasă un răspuns

Site creat de