Din Zona

Crește-ti profitul! Află cele mai mari 4 greșeli pe care nu trebuie să le faci

e-advertising

În activitatea unei afaceri pot apărea momente dificile. Acestea pot veni din cauza unei scăderi a vânzărilor, datorită concurenței care vine din urmă sau din cauza unei orientări greșite a business-ului. Pentru a afla care sunt cele mai mari greșeli de evitat, am apelat la echipa de specialiști în marketing digital din cadrul companiei E-Advertising. Aceștia au enumerat 4 aspecte importante ce trebuie tratate cu multă atenție și seriozitate.

1.Lipsa prezenței în mediul online

eugen-sotropaAceasta este prima și probabil cea mai importantă greșeală ce trebuie să fie evitată.

„Într-o lume în care 80% dintre consumatori caută un produs sau un serviciu pe Google înainte de a-l cumpăra, lipsa prezenței afacerii tale pe internet, în rândul primelor rezultate pe Google, este o variantă mult mai rea decât eșecul.” a punctat Eugen Șotropa, CEO al firmei E-Advertising.

Așadar, orientarea business-ului spre piața online poate crește exponențial numărul de vizitatori și implicit cumpărători.

  1. Informații incomplete

În situația în care trecerea spre mediul online a fost făcută, un aspect foarte important este cel referitor la informațiile prezentate pe site. Acestea trebuie să prezinte cât mai clar produsele și serviciile care sunt oferite clienților.catalin-sotropa

„Este foarte important ca informațiile prezentate să fie corecte. Dacă acestea sunt incomplete sau mai rău, eronate, se va pierde foarte mult din credibilitate. Din acest motiv trebuie acordată o atenție deosebită asupra conținutului pe care îl prezintă site-ul și trebuie să se mențină o bună comunicare cu clienții. Din experiență, pot spune că aceasta este una dintre cele mai întâlnite probleme pe care le are un magazin online.” ne-a împărtășit Cătălin Șotropa, Managerul departamentului de Content Writing.

3.Perioada îndelungată de încărcare a paginii

De foarte multe ori, problema des întâlnită de către cei care caută ceva pe internet este viteza de navigare a unei pagini, mai exact pagespeed-ul. O mare parte dintre acești utilizatori vor renunța și vor căuta o metodă mai rapidă. Pentru a verifica și analiza viteza de încărcare a unui site poți intra aici.

De asemenea, modul în care este organizată informația pe site poate reprezenta un aspect important. Clienții trebuie să găsească cu ușurință ceea ce caută și navigarea să nu mai fie un impediment.

Un website trebuie să fie adaptat pentru mai multe tipuri de gadget-uri, nu doar pentru laptop sau PC. Numărul de persoane care folosesc tableta sau telefonul pentru a efectua cumpărături direct sau pur și simplu pentru a găsi un produs, cumpărându-l ulterior, este într-o continuă creștere. Din acest motiv website-ul trebuie să fie mobile responsive.

4.Vizibilitate scăzută

În condițiile în care din ce în ce mai multe firme își lansează afacerea și în mediul online, concurența devine din ce în ce mai acerbă. Ceea ce va reuși să facă diferența va fi nivelul de vizibilitate.

Un procent foarte mare dintre utilizatorii internetului care vor folosi un motor de căutare se vor opri doar asupra site-urilor găsite pe prima pagină. Pentru a se afla acolo, acestea necesită un proces de optimizare (SEO – Search Engine Optimization).

Înțelegerea modului în care funcționează un motor de căutare precum Google este foarte importantă. Rezultatele au la bază un algoritm foarte bine pus la punct, ce respectă anumite reguli. Optimizarea site-ului pentru a le respecta ne ajută să oferim vizibilitate și să creștem profitul unei afaceri.” a declarat Ionuț Croitoru, specialist SEO.

Mai multe informații despre ce înseamnă acest proces și cum poate îmbunătăți un business se pot găsi și în prima carte SEO scrisă de autori români (Eugen Șotropa și Andrei Ursachi) – „Domină topul motoarelor de căutare”.

Ca idee de final, dacă vei alege să lucrezi cu echipa de profesioniști E-Advertising, afacerea ta va crește în mod exponențial.

Pentru a avea parte de un audit SEO gratuit sau alte informații, poți accesa următoarele date de contact:

European Advertising

Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, ap. 2, Suceava

Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00

Telefon: 0732 941 354

E-mail: office@e-advertising.co

 

 



Lasă un răspuns

Site creat de