De Vazut, Important

Facebook a lansat Workplace – o versiune speciala pentru companii

Facebook a lansat luni Workplace, versiune a retelei dedicata companiilor si ONG-urilor, dupa un program de testare in care au intrat 1.000 de companii.

Acesta este primul produs software pe care Facebook il lanseaza pentru companii si exista un abonament in functie de numarul de angajati care folosesc noul produs. Facebook spera ca Workplace va inlocui e-mail-ul si diversele sisteme interne de comunicare din companii, scrie AFP.

Conceptul denumit pana acum „Facebook at work” a fost creat in birourile din Londra in ultimii doi ani, fiind testat pe 100.000 de angajati de la companii cunoscute precum Danone, Renault Retail group, Strabucks, RBS sau Booking.com.

Pe Workplace culoarea dominanta este gri si se regasesc servicii populare in Facebook, precum mesageria si video streaming-urile live, insa contul din Workplace este tinut separat de cel din Facebook-ul traditional.

Reteaua este gandita sa concureze cu servicii de productivitate precum Yammer sau Slack, dar va fi disponibila contra unui abonament lunar cuprins intre 1 si 3 dolari. Mai exact, abonamentul lunar va fi de 3 dolari/angajat pentru companiile cu sub 1.000 de oameni, 2 dolari pentru cele intre 1.000 si 10.000 si un dolari pentru cele mai mari. Abonamentul cuprinde spatiu nelimitat de stocare pentru fisiere, fotografii si video si permite crearea unui numar nelimitat de grupuri.

Aplicatia este disponibila si pe mobil si nu este nevoie de cont de Facebook, angajatul putand sa se conecteze cu adresa de e-mail de la munca.

Facebook asteapta ca un numar mare de companii sa foloseasca noua retea din moment ce peste 60 de milioane de firme au propria pagina in retea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Site creat de