Studentie

Proiectul „Marketing După Perdea” – adresat studenților de la 3 facultăți din Cluj-Napoca

Marketing după Perdea

Reprezentanții International Advertising Association – Young Professionals Cluj (IAA YP), asociație a tinerilor specialiști de marketing și comunicare, vor susține în perioada 9-17 noiembrie 4 întâlniri în 2 orașe cu studenți de marketing și comunicare din Cluj și Alba Iulia. Întâlnirile au loc în cadrul proiectului Marketing după Perdea.

Proiectul “Marketing După Perdea”(MDP) se află la cea de-a treia ediție și le este adresat studenților în marketing, comunicare și business.

Scopul inițiativei este să-i apropie mai mult pe studenții în domeniu de partea practică a profesiei de marketer și comunicator.

Concret, în cadrul proiectului MDP o echipă de tineri specialiști de marketing se întoarce în băncile școlii și îi sprijină pe studenți ca să descopere amănunte din cariera care îi așteaptă după ce vor deveni absolvenți.

Astfel, studenții vor avea oportunitatea să pună întrebări, să-și clarifice nelămuririle și să discute despre piedicile pe care le vor întâlni în profesia de marketer.

 

Întâlnirile vor avea loc la:

  • Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor în data de 9 noiembrie 2016,
  • Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia în data de 12 noiembrie
  • Facultatea de Business în data de 16 noiembrie
  • Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării în data de 17 noiembrie.

 

Cei 13 tineri specialiști, membri voluntari în IAA YP sunt  Teodora Ausan – demand generation manager la Global App,  Călin Biriș – digital director la Loopaa, Victor Gavronschi – director general şi fondator al agenţiei de marketing Loopaa, Dana Gherasim – key account manager la Hotel City Plaza, Cristina Grivase – marketing specialist la Neusoft EDC, Roxana Marița – communication & PR la Banca Transilvania,  Dragoș Movila – marketing manager la Magnolia, Silvia Ozsvath – event coordinator la Transylvania College, Patricia Prodan – marketing services specialist la Steelcase,  Dafina Suciu – marketing manager la Hotel City Plaza, Andrei Țigănaș – copywriter la Bloomanity, Oana Vlad – specialist marketing & vânzări, Alex Zaicu – marketer la Altom.

„Ne dorim prin acest proiect să aducem studenții mai aproape de provocările profesiei de marketer. „Marketing după perdea” este o ocazie excelentă ca studenții să intre în dialog cu alți tineri care au trecut deja de pragul absolvirii și muncesc în domeniu de cel puțin 2 ani. Vom susține prezentări cu studii de caz practice din munca noastră de zi cu zi și vom răspunde la întrebări și curiozități. În general, sesiunile de întrebări și răspunsuri durează puțin mai mult decât estimăm. Se datorează faptului că studenții sunt plini de curiozități legate de provocările care îi așteaptă în viitoarea lor carieră.” ne spune Andrei Țigănaș, președintele IAA Young Professionals Cluj

Studenții cei mai activi în timpul întâlnirile au șansa să obțină, ca premiu, o zi de lucru în compania unui specialist de marketing (shadowing). Câștigătorii vor afla cum e să lucrezi pentru o zi la companii precum Magnolia, Hotel CITY Plaza, Loopaa sau Transylvania College.

Participarea la eveniment este liberă, dar este necesară înscrierea și confirmarea locului pe site-ul www.marketing-tribe.ro/mdp/.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Site creat de