Din Oras

Răspunsul UBER pentru taximetriştii din Cluj: Nu ne raportăm la companiile de taxi ca la nişte competitori

uber cluj taxi

În urma materialului „UBER ajunge în Cluj-Napoca! Taximetriştii clujeni sunt îngrijoraţi” reprezentanţii din România ai companiei americane au oferit o poziţie oficială pentru cluju.ro, referitoare la obiectivele pentru Cluj-Napoca şi, bineînţeles, la îngrijorarea taximetriştilor din oraş care cred că acest nou serviciu i-ar putea lăsa fără loc de muncă.

Vă reamintim că ieri, comunitatea taximetriştilor din Cluj-Napoca a anunţat, pe pagina oficială de Facebook, că UBER a ajuns la Cluj-Napoca, iar reprezentanţii companiei fac deja training cu viitori şoferi. De asemenea, potrivit aceleiaşi comunităţi, se preconizează că UBER va intra pe piaţa din Cluj-Napoca cu preţuri cuprinse între 1,85 şi 2 lei/km.

Poziţia oficială venită din partea UBER Romania:

Vrem să fim în orice oraş care se dezvoltă, priveşte spre viitor şi care are nevoie de o opţiune de transport sigură şi de încredere. Vedem un interes ridicat din partea comunităţii din Cluj, ceea ce ne bucură. Avem în vedere noi oraşe în România, dar nu avem încă planuri concrete, vom comunica la momentul potrivit.

Cât despre cum ne raportăm la industria de taxi:

E important să subliniem că Uber concurează doar cu folosirea maşinii personale. În Bucureşti, vedem deja că oamenii încep să aleagă Uber în detrimentul maşinii proprii: 1 din 4 utilizatori folosesc maşina personală mai puțin de când serviciul este diponibil în Bucureşti. În plus, 41% din utilizatorii folosesc Uber atunci când ştiu locurile de parcare sunt limitate, conform unui sondaj făcut în parteneriat cu IMAŞ. În plus, ce vedem în oraşe unde suntem prezenţi de mai mulţi ani, este ca Uber extinde reţelele de transport public. Spre exemplu, în Paris, oraş unde Uber este de peste patru ani, mai mult de o treime din curse încep şi să termina lângă o staţie de transport în comun. E ceva ce observăm şi în Bucureşti tot mai mult.

Nu ne raportăm la companiile de taxi ca la nişte competitori. Uber completează opţiunile la care pasagerii şi soferii-parteneri au avut acces până acum şi, la finalul zilei, creşte piaţa serviciilor de transport. Atunci când oamenii au acces uşor la multe opţiuni, e mult mai probabil să renunţe la maşina personală şi să folosească mai mult celelalte mijloace de transport – credem că acest lucru ajuta toţi jucătorii din ecosistemul de transport existent.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Site creat de