Din Zona

SEO si marketingul de continut?  Sfaturi de la SEOAgency.ro

SEOAgency.ro

Metodologia marketingului de continut este in sine un concept simplu. Exista mai multe versiuni, iar una dintre ele este Atrage- Retine- Mentine.
– Atrageti prin continut de calitate (pe blog, clipuri video, studii de caz etc)
– Retineti prezentand o oferta (produse/ servicii) de calitate
– Mentineti un client care a cumparat la un moment dat de la dumneavoastra si transformati-l intr-un client repetitiv, fidel.

Totusi lucrurile pot fi usor complicate in practica. Traim intr-o lume foarte agitata si plina de tot felul de informatii, motiv pentru care este de inteles cat de dificil poate fi sa atragi atentia oamenilor. Ganditi-va la cate clipuri video ati inceput sa va uitati si pe care le-ati abandonat dupa 5 secunde, pe cate titluri de bloguri ati dat click si in doar cateva secunde ati inchis pagina deschisa, fara sa treceti mai departe de primele doua randuri.

Prin urmare, este esential sa creati continut relevant, asta ne spune firma de optimizare SEOAgency.ro!
Este singura modalitate prin care puteti atrage si mentine atentia clientilor. Continutul trebuie sa corespunda unui public ocupat. Cu siguranta un utilizator nu va pleca dezamagit de pe o pagina pe care a citit-o in intregime, daca astfel si-a rezolvat problema pentru care cauta rezolvare.

Pentru a fi eficient in ceea ce priveste marketingul de continut, trebuie sa retineti cateva idei principale:
– activitatile de marketing de continut ar trebui sa retina oameni. Trebuie sa fiti prezent acolo unde sunt si utilizatorii si sa le oferiti continutul pe care il doresc, de care au nevoie. Asa cum am mai spus trebuie sa creati continut relevant, foarte specific.
– spuneti o poveste si aratati ca intelegeti nevoile clientilor
– luati in considerare toate canalele necesare pentru a va promova continutul (Google, Twitter, Facebook, YouTube etc)
– asigurati-va ca cea ce transmiteti (continutul) are un scop clar
– definiti modul in care veti masura eficienta planului

Nu vindeti oamenilor, construiti incredere

Este unanim acceptat faptul ca toti cumparatorii au incredere intr-un continut care nu le vinde ceva anume. E evident daca stam sa ne gandim bine. Asta nu inseamna ca nu puteti strecura o oferta in interiorul continutului – poate un link cu un download. Puteti de exemplu sa cereti utilizatorului sa-si lase adresa de email daca doreste sa primeasca informatii de calitate similare. Ideea este sa evitati expresii de genul „cumparati ceva de la noi”. In aceasta etapa nu e cazul de asa ceva.

Chiar daca in definitia SEO (seoagency.ro) marketingul de continut nu intra in mod direct, adevarul este ca acesta este strans legat de o strategie de marketing puternica si extrem de profitabila.



Lasă un răspuns

Site creat de