IT

6 secrete SEO pe care le poti folosi ca sa iti imbunatatesti campania SEO pentru site-ul tau

6 secrete SEO pe care le poti folosi ca sa iti imbunatatesti campania seo pentru site-ul tau

Optimizarea pentru motoarele de cautare este o adevarata arta. Trebuie sa stii cum sa te folosesti de toate instrumentele online si offline, cum sa le combini pentru a avea o strategie SEO cat mai coerenta si mai eficienta. SEO implica un proces complex si de durata, secretul unui seo de calitate este… inexistent.

Tine de simtul comun si de masura, de experienta, de modul in care iti gandesti strategiile de optimizare si de perserverenta. Ideea este sa te adresezi mereu audientelor, publicului tinta si sa optimizezi site-urile pentru el si nu doar pentru motoarele de cautare. Sunt totusi si cateva secrete seo pe care specialistii le-au pus pe o lista destul de lunga pentru a avea un SEO perfect de fiecare data.

  1. Nu trebuie sa gandim prea departe, sa ne complicam inutil. Cu cat incercam sa gasim acele secrete seo ascunse, cu atat vom pierde timpul si vom avea optimizari care sunt departe de a-si atinge scopul initial. Cel mai bine este sa facem tot ce putem in materie e seo pentru a ne multumi clientii si a avea un trafic organic si cat mai multe lead-uri de calitate;
  2. Continutul trebuie sa fie mereu actualizat, de calitate, cu update-uri la zi. Optimizarile pentru motoarele de cautare sunt si despre continut, despre cat de clar este si cat de rapid este actualizat. Niciun utilizator nu va citi un text vechi, care nu mai corespunde realitatii, mai ales ca sunt alte cateva sute de surse de unde isi poate lua aceeasi informatie, dar mai bine scrisa si actualizata. In fiecare zi sau de mai multe ori pe zi trebuie sa avem continut fresh pe site-uri si sa incercam sa il optimizam pentru cei care il citesc si nu atat de mult pentru Google;
  3. Usabilitatea e pe primul loc. Toti cei care ajung sa intre pe un site trebuie sa aiba o experienta perfecta pe orice fel de dispozitiv, iar asta inseamna ca vom avea si site-uri mobile friendly, care se incarca rapid;
  4. Construiti relatii, nu link-uri. De foarte multe ori chiar si specialisti in SEO inteleg termenul de link building mult prea strict si incearca sa obtina link-uri cat se poate de multe. In loc sa avem doar link-uri fade si atat trebuie sa construim relatii cu oamenii, sa avem conexiuni de calitate cu ei si sa incercam sa oferim valoare bloggerilor si altor influenceri din nisa noastra;
  5. Long tail este regele. Pe masura ce experientele din timpul cautarilor pe motoarele de cautare sunt din ce in ce mai personalizate avem nevoie de cuvinte cheie long tail. Aceste cuvinte vor ajuta clientii ca gaseasca compania in baza valorii sale si a serviciilor exacte pe care le ofera;
  6. Inlocuiti cautarile de cuvinte cheie cu o cautare a clientilor. Un utilizator foloseste un motor de cautare cand are intrebari. Din secunda in care utilizatorii au ajuns pe site vor avea pretentia sa gaseasca rapid raspunsul.

Fiecare brand va fi un publisher si o sursa de informatii de foarte buna calitate. Cand aveti informatii pe care oamenii le gasesc importante si informative, informatii care ii pot ajuta, avei si sanse mai mari sa ajungeti mai sus in rezultatele cautarilor si sa le atrageti atentia, sa le castigati increderea.



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de