IT

Beneficiile aduse de un advertorial SEO unei companii

Beneficiile aduse de un advertorial SEO unei companii

SEO (Search Engine Optimization) este una dintre stategiile prin care se încearcă atragerea traficului pentru un anumit site, iar una dintre modalitățile în care se poate întâmpla acest lucru este prin intermediul advertorialelor SEO.

Cuvântul advertorial provine din asocierea a două cuvinte din limba engleză: advertise( publicitate) și editorial( editorial). Astfel, un advertorial este publicitatea realizată cu ajutorul editorialelor( site-uri, reviste, ziare web). În acest fel, acestea pot fi percepute de către utilizatori ca și editoriale, nu neapărat publicitate, pentru care companiile plătesc pentru a-și face cunoscute produsele și serviciile.

Se dorește ca, atunci când un utilizator citește un advertorial SEO, să îl perceapă ca pe o informație utilă, de care avea nevoie și nu ca o tentativă de realizare a publicității.

Este esențial, ca pentru a avea efectul dorit, un advertorial SEO să apară pe un site corespunzător, dar mai ales, conținutul acestuia să fie de calitate și să aducă informații serioase grupului țintă.

Promovarea prin advertoriale SEO este o modalitate foarte eficientă de a face publicitate și de a face cunoscut sau de a oferi putere unui anumit brand sau produselor și serviciilor unei companii. Dacă un conținut editorial este de calitate și informațiile conținute de acesta sunt considerate utile, atunci utilizatorul are, de cele mai multe ori, tendința de a crea o legatură cu produsele sau serviciile către care se face trimitere în advertorialul respectiv.

Pentru a crește încrederea utilizatorilor în astfel de advertoriale, există posibilitatea de a adăuga și alte link-uri în articolul respectiv, către site-uri de încredere, acestea având rolul de a completa informațiile oferite.

Astfel, companiile prezente în mediul online trebuie să considere aceste advertoriale SEO unele dintre cele mai ușoare moduri de promovare pentru serviciile și produsele lor. În acest fel, ei își vor putea face publicitate într-un mod foarte convenabil și pe placul utilizatorilor de pretutindeni.

Pentru cele mai bune oferte de redactare și publicare articole în presă apelează la edcora.ro



1 Comment

  1. Nenorocirea este că Google nu prea mai bagă în seamă advertorialele. La fel și cu directoarele de articole. Din aceste motive, în America, au dat faliment o mulțime de firme „creatoare” de advertoriale. (Se numeau ferme de texte.) Branșa celor din copywriting este, din acest punct de vedere, văduvită de o sursă de câștig. În fine, pentru un copywriter există și alte moduri de a-și câștiga pâinea,,,

Lasă un răspuns

Site creat de