Important, Politic

Biletele și abonamentele la transportul în comun din Cluj-Napoca se vor scumpi

Biletele și abonamentele la transportul în comun din Cluj-Napoca se vor scumpi

Biletele și abonamentele la transportul în comun din Cluj-Napoca se vor scumpi.

Începând cu data de 1 octombrie 2018, Compania de Transport Public Cluj-Napoca va majora prețul biletelor și abonamentelor pentru rutele pe care operează.

Compania a motivat decizia prin faptul că, de la ultima majorare, au crescut atât veniturile cetățenilor, cât și investițiile în infrastructura serviciului.

Astfel, noile prețurile ar urmă să fie următoarele:

Bilete:

  • Bilet o călătorie – 2,5 lei
  • Bilet două călătorii – 5 lei
  • Bilet transport pe timp de noapte – 4 lei
  • Bilet urban 30 minute – 2,5 lei
  • Bilet urban 60 minute – 5 lei

Abonamente:

  • Abonamente zilnice pentru o zi toate liniile – 14 lei
  • Abonamente zilnice pentru trei zile toate liniile – 23 lei
  • Abonamente lunare o linie – 70 lei
  • Abonamente lunare două linii – 95 lei
  • Abonamente lunare toate liniile nominalizat – 138 lei
  • Abonamente lunare toate liniile nenominalizat – 168 lei
  • Abonamente săptămânale o linie – 20 lei
  • Abonamente săptămânale două linii – 32 lei
  • Abonamente săptămânale toate liniile – 45 lei
  • Abonamente pentru studenți (taxă) reduse pe bază de card, maxim două linii – 70 lei

Până acum, un bilet de călătorie costa 2 lei, două călătorii – 4 lei, bilet transport de noapte – 3 lei, un abonament lunar pe o linie – 60 lei, pe două linii – 84 de lei, iar un abonament lunar pe toate liniile nenominalizat – 155 lei. Noile prețuri intră în vigoare la 1 octombrie.

Primăria Cluj-Napoca îşi doreşte transport electric nepoluant. Vor fi cumpărate autobuze electrice, troleibuze şi tramvaie în valoare de 100 de milioane de euro



3 Comments

  1. No „faină” treabă. Dar ce facem cu moșii și babele care au gratis și e plin de ei peste tot și se crizează că nu le lași să se așeze pe locul lor favorit deși mai sunt 100 de alte locuri și nespălații din autobuze? Și să nu mai zic că te sufoci în majoritatea autobuzelor pentru că șoferii nu pornesc aerul condiționat. Încă mai circulă și autobuze vechi la care trebuie să te chinui să deschizi un geam că zici că îs din epocă.. Și când cer la casa de bilete un bilet cu un capăt de călătorie doar , nesimțita aia să îți zică să mergi peste drum la aparatul de bilete că și ăla are bilete.. Că ei îi e lene să îți dea bilet deși autobuzul deja e în stație și cum șoferii își „respectă” programul cu atât de „mult”bun simț..riști să îl pierzi dacă mai stai să treci strada pentru că stai si la semafor sau să oprească cineva să te lase să treci ori să te cerți cu scroafa de la bilete că poate ii se face” milă” și îți dă biletul ăla naibii că doar e meseria ei și așa mai departe.. Pentru asta se scumpesc biletele și abonamentele? Ce plătim mai exact? :)) nu îmi e mie de ăia 5 lei sau 70(abonamentul) măcar să își facă datoria fiecare și după să scumpească.

  2. la capitolul infrastructura ii cred, da la capitolul venituri, nu prea.
    Daca tot ne iau mai multi bani, poate fac cumva sa schimbe autobuzele vechi folosite pe liniile metropolitane.
    Bine ca cei din cluj petrec cateva minute in aer conditionat, dar navetistii fac doua ore sau mai mult si li se face rau de cat e de cald.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de