Din Zona

Birouri închiriate, pentru un plus de economie

birouri inchiriate bucuresti

Apelează la închirieri birouri în București dacă ești un antreprenor la început de drum. Mulți au început așa, deci mergi la sigur și nu ignora nici tu această variantă, care îți poate aduce pe termen mediu și lung o profitabilitate crescută activității pe care o vei desfășura.

Argumente pentru închirierea unui birou de firmă

În prezent, există numeroase construcții moderne care oferă antreprenorilor o gama largă de servicii adaptate nevoilor zilnice pe care aceștia le au în activitatea profesională.

Mai ales pentru tinerii oameni de afaceri această opțiune este una extrem de interesantă. A avea biroul într-un centru de afaceri poate ca să reducă costurile administrative extrem de mult. Plus că ai din start un plus de notorietate.

În București, spre exemplu, există birouri de diverse dimensiuni, complet mobilate, configurabile, dotate cu cea mai înaltă tehnologie și gata de a fi imediat ocupate.

Atunci când un om de afaceri vrea să închirieze un birou sau un spațiul de lucru, trebuie să aibă în vedere că astfel poate avea și o adresă socială, un număr de telefon fix propriu, o sală de recepție, săli de ședință și multe alte facilități.

Dacă este cazul, se poate opta pentru închirierea unui birou sau a unor camere de lucru pe niște perioade de timp determinate (de nivelul anumitor ore dintr-o zi, zile dintr-o săptămână, săptămânilor sau lunilor).

Chiar și antreprenorii care sunt freelanceri pot ca să apeleze la această variantă, dacă tocmai și-au deschis o firmă sau dacă își desfășoară activitatea prioritar în online, dar doresc și un sediu fizic unde să se poată întâlni cu diverși clienți, parteneri de afaceri.

Clădirile de birouri moderne, doldora de facilități pentru antreprenori

Închirierea de birouri aflate într-o clădire office se poate traduce inclusiv prin economii făcute de către firmă la anumite servicii indispensabile, precum cele de curățenie, apă, electricitate pentru spațiile comune, aer condiționat și încălzire, deoarece ele pot să fie incluse în mare măsură în taxele fixe de închiriere ale spațiilor respective.

Există niște diferențe esențiale față soluția de a închiria un birou tradițional, care ar urma să funcționeze de regulă într-un apartament de bloc. Acolo ar trebui ca să faci tu însuți modernizări, să îți aduci aparatura necesară, să te ocupi personal de tot ceea ce înseamnă administrarea locației în cauză.

Pariază pe închirierea de spații într-o clădire de birouri și nu vei regreta, deoarece facilitățile de care poți beneficia, inclusiv eficiența energetică și sustenabilitatea, la fel și vecinii din clădire, chiriași care sunt tot afaceriști ca și tine, reprezintă acele elemente care fac diferența.

Cel puțin în Capitală există o mare cerere de astfel de locații cu o infrastructură foarte bună.

Se vorbește tot mai mult de un leasing ecologic concretizat în servicii de înaltă calitate în materie de reducere a consumurilor energetice și de sustenabilitate. Există o conexiune directă între niște construcții moderne și durabile, pe de-o parte, și productivitatea angajaților care lucrează în ele, pe de alta.

Un birou în care există o climatizare foarte bună atât vara, cât și pe timp răcoros, în care există aparatură care funcționează cu un consum foarte mic de energie electrică, nu poate decât să fie apreciat la justa lui valoare de către un potențial chiriaș, chiar dacă chiriile sunt un pic mai mari decât, să zicem, închirierea unui apartament într-un bloc de cartier mai mult sau mai puțin amplasat central.

Există o compensare a anumitor cheltuieli într-un centru de afaceri, deoarece există costuri cu energia mai mici și o mai înaltă productivitate a lucrătorilor, atunci când activitatea se desfășoară într-o locație cu un sistem de climatizare foarte bun, echipamente de ultimă generație eco friendly, birouri unde lumina naturală este abundentă și perspectiva pe care angajații o văd privind pe fereastră este una plăcută. Automat se reduce nivelul de stres și frustrarea de a fi imobilizat într-un birou vreme de multe ore din zi, se reduce absenteismul și crește eficiența activității desfășurate.

Nu trebuie ignorat nici faptul că, atunci când lucrul se desfășoară într-o clădire modernă, se îmbunătățește automat și imaginea brandului, fapt care conduce în final la o profitabilitate crescută a business-ului respectiv.

Alege să lucrezi cu o agenție imobiliară specializată în închirierea de birouri și spații pentru firme, iar satisfacția pe care o vei avea ca antreprenor o să fie una deplină!



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de