Sport

Campioana României la fotbal s-a alăturat campaniei UEFA #EqualGame

#EqualGame

Campioana României, CFR Cluj, a anunțat zilele trecute pe pagina oficială de Facebook faptul că s-a alăturat campaniei UEFA #EqualGame, urmând să evolueze cu logo-ul special al campaniei pe echipament în toate meciurile rămase de disputat în Grupa E Europa League.

Campania #EqualGame a fost proiectată de UEFA (Union of European Football Associations) ca o măsură de sprijinire a incluziunii sociale prin fotbal. Mesajul central al promoției, cel ce urmează să fie răspândit prin intermediul acestei campanii și nu numai, este următorul:

,,Suntem cu toții parte a aceluiași fenomen și susținem obiectivele campaniei UEFA #EqualGame. Cu toții suntem egali în fotbal și în viață. Oricine trebuie să aibă posibilitatea de a-și arăta talentul și pasiunea pentru fotbal, indiferent cine e sau de unde provine! Fotbalul e pentru toți!”, se specifică în comunicatul publicat de CFR Cluj pe rețeaua de socializare.

Campania inițiată de corpul administrativ și de control al fotbalului european urmărește să ofere o nouă dimensiune promovării diversității și incluziunii sociale, prin diferite metode, printre care și publicarea unor povești unice din istoria fotbalului pe website-ul #EqualGame.

Deși nu este inițiată de foarte mult timp, campania UEFA împotriva discriminării de orice tip este susținută de multe vedete din fotbalul internațional, printre care se numără, deocamdată, jucătorii Paul Pogba, Dusan Tadic, Raheem Sterling, Kevin Gameiro, Maycon, Gerard Pique, Christian Eriksen, Edin Dzeco, Vujadin Savic, Igor Akinfeev, managerii Ole Gunnar Solsjkaer și Zinedine Zidane dar și Luis Figo (reprezentant UEFA). Campaniei împotrivă discriminării i s-au alăturat și reprezentante ale sexului frumos, cum ar fi jucătoarele Alexandra Popp și Eniola Aluko. Pe site-ul proiectului sunt prezentate și videoclipuri relevante, precum ,,What Can a Girl Achieve în Football?’’ sau ,,Bringing Back Memories: Football Relieves Dementia’’.

Lider în Liga 1 după primele 15 etape, campioană a României în ultimii doi ani și unică reprezentantă a fotbalului românesc în Europa, CFR Cluj este la ora actuală cea mai solidă echipă din primul eșalon, iar acest lucru se reflectă și în topul audiențelor, meciurile ardelenilor în Europa League atrăgând din ce în ce mai mulți oameni în fața televizoarelor, susține GSP. Popularitatea echipei este în creștere și pe rețelele de socializare, doar pe Facebook numărul celor care o apreciază ajungând la aproximativ 115.000.

Deși FCSB da semne clare de revenire, Victor Pițurcă are ca obiectiv aducerea titlului la Craiova după aproape 30 de ani iar Viitorul lui Hagi poate oricând să producă din nou surpriza, trupa lui Dan Petrescu e mare favorită și în acest sezon al Ligii 1 la casele de pariuri. 1.60 este cota stabilită de bookmakerii casei de pariuri online Unibet pentru ceea ce ar fi cel de-al treilea titlu consecutiv în Gruia, Craiova fiind în acest moment favorita numărul 2, cu o cotă de 6.00, Viitorul pe 3 cu o cotă apropiată de cea a oltenilor, 7.00, iar FCSB revine pe 4 în topul favoritelor, cu o cotă de 9.00. De aici încolo, cotele intră în zona SF, Astra Giurgiu, pe 5 în top, având cota 61.00 pentru a re-edita performanța din 2016.



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de