IT

Care sunt principalii pasi de parcurs pentru o campanie social media de succes?

Daca ar fi sa realizam un top al celor mai importante instrumente de marketing, cu siguranta vom pune undeva, pe primele pozitii, promovarea realizata prin servicii de social media, iar acest aspect este constientizat, la valoarea sa reala, de marea majoritate a antreprenorilor. Asta, pentru ca, evident,  fiecare om de afaceri isi doreste ca business-ul sau sa fie tot mai cunoscut, sa aiba o cat mai buna pozitionare pentru motoarele de cautare, odata cu un nivel tot mai ridicat al popularitatii pentru propriul brand.

Astfel, alaturi de aplicarea altor strategii specifice, serviciile de social media pot duce la indeplinirea dezideratelor mentionate, precum si alte beneficii pentru afacere. Iar pentru ca avantul urias al retelelor de socializare este tot mai evident in ultimii ani, acest fapt poate fi utilizat cu succes de catre oamenii de afaceri, transformandu-l intr-o oportunitate uriasa pentru business, atat timp cat este aplicata corect si eficient strategia potrivita.

In acest sens, inainte de demararea propriu-zisa a unei campanii de social media, trebuie parcursi cativa pasi, pentru ca procesul de promovare sa fie initiat sub cele mai bune auspicii. Este esential ca mai intai sa fie stabilite cat mai clar acele obiective a caror atingere va fi urmarita prin intermediul serviciilor de social media. Recomandat este sa nu facem o lista extrem de incarcata, sa ne limitam si sa ne propunem doar cateva obiective principale, astfel incat toata atentia si dedicarea celor implicati sa se axeze doar pe acestea si sa nu determine confuzie sau o incarcare inutila a sarcinilor de indeplinit, aspecte care ar putea duce la un randament scazut.

Alte aspecte importante de care trebuie sa tinem cont sunt si cele referitoare la o serie de verificari, analize si evaluari, ale caror rezultate sunt extrem de edificatoare pentru modul cum vom aplica strategia de promovare de acest tip. In ceea ce priveste verificarile, acestea pot consta in „luarea pulsului” retelelor de socializare, respectiv ce prefera potentialii clienti referitor la serviciile sau produsele oferite de respectivul business,  care este notorietatea brandului, alaturi de insusirea criticilor si a identificarii tuturor punctelor slabe, pentru ca strategia de social media sa le ia in considerare si sa gaseasca solutii de a le elimina.

Parcurgerea acestor pasi, precum si analiza detaliata, stabilirea categoriei de public caruia urmeaza sa ii adresati mesajul campaniei, de retelele sociale care vor fi alese pentru derularea campaniei, sunt cateva dintre premisele principale pentru aplicarea cu succes a strategiei de social media, alaturi de implicarea si abordarile inspirate ale echipei care va derula campania.



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de