Important, Timp liber

Cea mai trăznită competiţie din oraş, Feleacu Summer Games, are loc în acest weekend la Cluj

feleacu summer games

A doua ediție Feleacu Summer Games se va desfăşura sâmbăta, 24 iunie, la Fun Park Cluj. Tot ce trebuie să faci este să îţi formezi o echipă din 3 persoane şi să te pregăteşti pentru cea mai trăznită competiţie din oraş. Organizatorii pun la bătaie premii în valoare de 4000 de lei.

Printre probele la care puteţi participa se numără BEERBOB, HALBERE, BIATLON, BEEROPE, ARUNCAREA BUTOIULUI, COLOANA INFINITULUI, DRINK UP, FLIP THE CUP, BEERPONG XO.

Înscrierea se face pe adresa joy.of.competition@gmail.com, iar taxa de înscriere este de 60 de lei/echipa.

Probele Feleacu Summer Games:

1. BEERBOB – PROBA DE PRUDENȚĂ

  • 1 membru al echipei (ales pe sprânceană de echipa sa) va avea de traversat secţiunea Tubing din Fun-Park Cluj, sau în alte cuvinte proba BeerBob, purtând în mână torţa olimpică.
  • Punctajul acestei probe se acordă în funcţie de canitatea de bere din pahar, măsurată după parcurgerea traseului.
  • Este interzisă acoperirea gurii paharului, precum şi stocarea temporară a berii pe parcursul probei. În cazul acestei abateri echipa va fi penalizată cu 5 puncte.
  • Proba se încheie după măsurarea cantităţii de bere din pahar,de către arbitri oficiali, la finele traseului de tubing.

PUNCTAJ:
4 pct > 400 ml de bere;
3 pct 300-400 ml de bere;
2 pct 200-300 ml de bere;
1 pct 0-200 ml de bere;

2. HALBERE – PROBA DE ANDURANȚĂ

  • La această probă, echipele se vor duela într-o luptă de rezistenţă, prin care îşi vor dovedi integritatea şi dedicarea faţă de cauza lor.
  • Un reprezentat al echipei va avea de ţinut în fiecare mână câte o halberă, astfel încât să formeze un unghi de 90° între mâna şi trupul său. Acesta va trebui să-i dovedească pe ceilalţi concurenţi ţinând halberele în mâinile sale, neajutat, cât mai mult timp.
  • Primeşte punctaj maxim concurentul ce rezistă cel mai mult timp cu halberele în mână.
  • Proba va fi cronometrată de arbitri oficial.

PUNCTAJ:
> 2 minute 30 secunde – 5 pct
2 minute – 4 pct
1 minut 30 secunde 3 pct
1 minut 2 pct
< 1 minut 1 pct

3. COLOANA INFINITULUI

  • La această probă echipele îşi vor dovedi talenul artistic, unde vor avea de construit „cea mai infinită coloana a infinitului”.
  • Concurenţii vor trebui să se urce pe o ladă de bere. Aceştia vor primi încă o ladă, pe care vor trebui să o poziţioneze deasupra primei lăzi, fără ca aceştia să se coboare de pe prima ladă.
  • Procesul continuă până ce se va ajunge la maxim 15 lăzi de bere, iar concurentul se află în vârful priamidei.
  • Pentru această probă casca este obligatorie (va fi oferită de organizatori)
  • Pentru siguranţă, toţi concurenţii de la acestă probă vor fi înhămaţi la peretele de escaladă al Fun Park-ului Cluj

PUNCTAJ:
15 lăzi – 5 pct;
11-14 lăzi – 4 pct;
6-10 lăzi – 3 pct;
1-5 lăzi – 1 pct;

4. ARUNCAREA BUTOIULUI

  • La această probă concurenţii vor avea de aruncat un butoi gol de bere la o distanţă cât mai mare, în lungime.
  • Punctajul se va oferi direct proporţional cu distanţa la care se aruncă butoiul.
  • Concurenţii vor putea folosi ce metodă consideră mai uşoară.
  • Noi vă recomandăm să aruncaţi cu spatele.

PUNCTAJ:
> 8 metri – 5 pct
6 – 7 metri – 4 pct
4 -5 metri – 3 pct
2-3 metri – 2 pct
<2 metri – 1 pct

5. ȘTAFETA OLIMPICĂ (BIATLON)

  • Nicio olimpiadă nu este completă fără o ştafetă olimpică. Aici vă puteţi consolida poziţia câştigând cele mai multe puncte.
  • Concurenţii vor avea de parcurs traseul olimpic purtând cu mândrie în mână torţa olimpică. Aceştia vor avea de ţopăit, dintr-un sac de rafie la partea de obstacole şi vor avea grijă să nu verse din ‘focul” torţei olimpice.
  • La sfârşitul cursei de obstacole, puterea de concentrare le va fi testată la un TIR paintball. 5 Halbe de bere vor trebui lovite.
  • Punctajul se acordă în funcţie de timp, primul care va ajunge la proba TIR paintball va primi punctaj maxim.
  • La acest punctaj se mai adaugă punctajul bonus, ce se va obţine nimerind cele 5 Halbe de bere şi având cea mai plină torţă olimpică.
  • Este interzisă acoperirea gurii paharului, precum şi stocarea temporară a berii pe parcursul probei. În cazul acestei abateri echipa va fi penalizată cu 5 puncte.

PUNCTAJ:
Locul 1 – 4 pct > 400 ml de bere;
Locul 2 – 3 pct 300-400 ml de bere;
Locul 3 – 2 pct 200-300 ml de bere;
Locul 4 – 1 pct 0-200 ml de bere;

BONUS:

5 Halbe lovite – 5 pct;
4 halbe lovite – 4 pct;
3 Halbe lovite – 3 pct;
2 Halbe lovite – 2 pct;
1 Halba lovită – o bere;

6. BEEROPE

  • La acesta proba, două echipe vor lupta până la moarte (de sete). Echipele vor trebui să se ţină de cele două capete ale unei funii groase şi trăgând cealaltă echipă după linia de delimitare dintre acestea vor avea de ajuns la berile reci ce aşteaptă de la capătul funiei.

PUNCTAJ:

Echipa câştigătoare: 2 pct

Echipele vor fi alese prin tragere la sorţi înainte de probă.

7. DRINK UP

  • La acesta proba echipele vor avea de ales pe cel mai magician dintre magicieni ai echipei capabil să facă o bere să dispară în cel mai scurt timp posibil.
  • Pe scurt, concurentul va fi cronometrat în timp ce acesta va bea o bere cât mai repede posibil.
  • Este interzisă aruncarea berii pe jos.

PUNCTAJ:
0-4 secunde – 10 puncte
5-9 secunde – 7 puncte
10-15 secunde – 5 puncte
> 15 secunde – 3 puncte

8. BEERPONG XO

  • Două echipe vor juca clasicul joc de X şi O în stilul Beerpong. 9 pahare cu bere vor fi aşezate pe masa de X şi 0.
  • O echipă va juca cu semnul X, cealaltă cu semnul 0, câştiga echipa care formează pe linie, coloana sau diagonala 3 semne proprii prin aruncarea în paharele corespunzătoare de pe masă.
  • Este interzisă devierea mingii oponentului.

Echipa câştigătoare: 2 puncte

  • Dacă proba depăşeşte 5 minute, câştiga echipa cu cele mai multe semne pe masă.

9. FLIP THE CUP

  • Două echipe se vor întrece într-o probă ce le va pune la încercare îndemânarea şi răbdarea. Echipele vor sta fata în fata şi vor avea fiecare câte 3 pahare pline cu bere în faţa lor.
  • Pentru a obţine punctajul maxim, fiecare concurent va avea de băut toată berea din pahar, după care, îl va pune pe masa aproape de marginea acesteia. Primul concurentul din echipa va lovi fundul paharului astfel încât acesta să se întoarcă cu faţa în jos pe masă. Procesul se repetă cu paharul 2 şi paharul 3 fiecare mânuit de ceilalţi membri ai echipei.
  • Câştigă echipa care are toate paharele întoarse pe masă.
  • Se punctează în funcţie de numărul de pahare de pe masă.

PUNCTAJ:

3 pahare întoarse – 5 puncte
2 pahare întoarse – 3 puncte
1 pahar întors – 1 punct
0 pahare întoarse – 0 puncte

  • Se interzice atingerea paharului cu două mâini.

photo credit: Vizi - photographer

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Site creat de