La sfarsitul saptamanii trecute a avut loc Gala Game of Tribes, eveniment în cadrul căruia au fost premiate cele mai apreciate campanii de marketing, evenimente, branduri clujene și oameni care ”respiră” Clujul.
Publicul a fost cel care a nominalizat campaniile sau brandurile preferate, încadrându-le în cele șase categorii: campanii out of the box, evenimentul anului, campanii de responsabilitate socială, cel mai bine promovat loc/obiectiv turistic, brand à la Cluj sau Omul „Cluj”.
Câștigătorii au fost desemnați în urma votului publicului larg exprimat online și al votului exprimat de un juriu de specialitate.
Lista câștigătorilor este:
Categoria Campanii Out of the Box
Locul 1: 1 ban pentru 1 pian, campanie realizată de Jazz Day & Beard Brothers
Locul 2: Jazz in the Park – Bogata Edition
Locul 3: Campania de la Opera Română din Cluj cu filmarea în Cinema Victoria
Categoria Evenimentul Anului
Locul 1: UNTOLD Festival
Locul 2: Electric Castle
Locul 3: TIFF
Categoria Cel mai bine promovat loc / obiectiv turistic din Cluj
Locul 1: Castelul Banffy prin organizarea Festivalului Electric Castle
Locul 2: Parcul Central prin organizarea Festivalului Jazz in the Park
Locul 3: Salina Turda pentru promovarea piesei de teatru Iona
Categoria Campanii de Responsabilitate Socială
Locul 1: Blood network: donează sânge și mergi la UNTOLD
Locul 2: Shoebox: cadoul din cutia de pantofi
Locul 3: Walking Month, ediția 2015 – Mersul pe jos strânge bani pentru Spitalul de Copii din Cluj
Categoria Brand a la Cluj
Locul 1: Beard Brothers și The Sisterhood
Locul 2: Farmec
Locul 3: Captain Bean
Categoria Omul Cluj – un brand personal care inspiră și expiră valorile Clujului
Locul 1: Florin Piersic
Locul 2: Adrian Hădean
Locul 3: Simona Baciu
Asociația Cluj Capitală 2021 a primit Premiul Special al acestei ediții Game of Tribes din partea Mastercard, partenerul principal al evenimentului Game of Tribes.
Cu ocazia organizării acestui eveniment de către IAA Young Professionals, clujenii au dat dovadă de implicare și devotament față de Cluj-Napoca, fie că orașul e doar o adresă din buletin, fie e în sufletul lor.
”Prin Gala Game of Tribes am dori să spunem un mare Mulțumesc! tuturor echipelor de marketing și comunicare care s-au implicat asiduu în realizarea de campanii și proiecte care promovează atât de frumos orașul nostru. Clujul a devenit cunoscut prin brandurile mari care îl populează și care crează locuri de muncă, oferind servicii și produse competitive pe piața internațională, prin multele evenimente organizate aici pentru absolut toate categoriile de public, prin campaniile de promovare care au atras atenția asupra unei cauze sociale sau culturale sau pur și simplu prin clujenii care se implică activ în societate și care sunt adevărați ambasadori pentru oraș oriunde se duc în lume.”, a menționat Dana Gherasim, Project Leader Game of Tribes.