Important, IT

Clujenii, în TOP 3 la cumpărăturile online din România

Clujenii în TOP 3 la cumpărăturile online din România

Cluj-Napoca ocupă un binemeritat loc pe podiumul orașelor din România în care se realizează cele mai multe cumpărături online. La baza acestei poziționări stau o serie de factori precum: absorbția unei forțe de muncă tinere, ce a ajuns în oraș în ultimii 10 ani pentru a pune în mișcare sectorul IT consolidat în Cluj, nivelul de trai peste media altor orașe din țară, înțelegerea modului în care funcționează magazinele online, de la click-urile premergătoare plasării unei comenzi și până la sosirea curierului. 

Alte motive pentru care clujenii sunt dispuși să cumpere online

Privind partea practică a conceptului de “comandă online”, clujenii își arată deschiderea față de ofertele magazinelor online, mai ales în cazul în care: 

  • Magazinele online de pe care aceștia cumpără publică prețul final al produselor / serviciilor într-un mod cât mai vizibil, alături de toate taxele aferente și eventualele costuri adiționale; 
  • Magazinele online, de pe care clujenii obișnuiesc să cumpere, își respectă promisiunile de livrare, chiar dacă aceste servicii sunt, de cele mai multe ori, externalizate către anumiți parteneri strategici; 
  • Magazinele online pot publica în timp real informații despre statusul stocurilor disponibile. 

Creșterea vânzărilor din 2018 determinată de creșterea salariilor 

La nivel național, valoarea medie a unei tranzacții a crescut cu 30% față de 2017, conform unui studiu publicat de GPeC, privind piața românească de e-commerce, la finalul anului trecut. 

Domeniile care au înregistrat cele mai mari creșteri, comparativ cu anii precedenți, sunt: 

  • IT&C; 
  • Home Decor;
  • Beauty; 
  • Auto&Moto; 
  • Pet Shop;

Beneficii pe care clujenii le asociază comerțului online 

Clujenii consideră că shopping-ul online le garantează o serie de beneficii clare, pe care magazinele fizice nu sunt încă pregătite să le ofere: 

  • Economisesc timp, atunci când comandă online; 
  • Pot compara foarte simplu 2 produse asemănătoare; 
  • Sunt conștienți de oferta mult mai bogată a magazinelor online; 

Sunt clujenii mai nerăbdători, în privința cumpărăturilor online?

Conform aceluiași studiu publicat de GPeC, 38% din românii chestionați s-au declarat mult mai nerăbdători în 2018, comparativ cu anii precedenți, dorindu-și timpi de livrare cât mai scurți, chiar și în aceeași zi de la plasarea comenzii respective. 

Mai mult decât atât, răspunsurile reprezentanților magazinelor online la întrebările și problemele clienților trebuie să fie mult mai prompte și cât mai clare, pentru că discutăm despre o educare generalizată a celor care cumpără online, în privința produselor și serviciilor de care sunt interesați: 

“Rolul de “shopping assistant” al platformei este extrem de important, clienții noștri fiind persoane care ajung pe SensoDays.ro în căutarea unei experiențe de utilizare 2.0, menite să le înrădăcineze și mai mult convingerea că noi avem cele mai mai bune produse, cele mai bune sugestii de amenajare, cele mai calitative branduri: Ideal Standard, Hansgrohe, Steinberg, Duravit, Missoni Home, Tommy Hilfiger Home, Maison Berger, Villeroy & Boch, Zwissel. 

În momentul de față, promovăm o consultanță de tipul 360° – la telefon, în căsuța de chat de pe site, cât și în showroom – oferindu-le celor care ajung la noi pe site libertatea de alege cea mai confortabilă soluție pentru ei, nu doar din punct de vedere al produselor achiziționate, cât și din punct de vedere al legăturii pe care o au cu experții noștri.” a declarat reprezentantul SensoDays, furnizor de produse sanitare, produse pentru bucătărie și servirea mesei, dormitor, living și decorațiuni, din Segmentul Luxury Premium. 

sursa foto: https://www.pexels.com/photo/adult-agreement-beard-beverage-541522/



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de