Funcționarul public virtual Antonia a început să lucreze pentru clujeni.
De azi, 60 de cereri vor putea fi adresate online de catre cetateni.
Primăria Cluj-Napoca simplifică accesul clujenilor la serviciile administrației publice locale, cu ajutorul tehnologiei.
Respectând cerințele legale în vigoare, Primăria a stabilit un număr de 60 de tipuri de cereri pe care cetățenii le pot adresa instituției, cu ajutorul funcționarului public virtual „Antonia”.
Acest lucru ne permite să scurtăm cu 40% circuitul actelor în instituție, prin faptul că cererile sunt înregistrate direct la șefii de servicii sau birouri, în subordinea cărora se începe procesarea solicitării și pregătirea răspunsului către cetățean.
Prin crearea primului „funcționar public virtual”, numit ANTONIA, începând din această săptămână, clujenii vor putea alege să își înregistreze aceste variate tipuri de cereri, de la distanță, fără a se deplasa fizic la registratura generală a instituției sau la una dintre primăriile de cartier.
Prin accesarea butonului „Servicii online” – „Cereri” de pe site-ul oficial al Primăriei https://www.e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/, toți cei interesați pot vedea linkurile către formularele online disponibile în această primă etapă.
Structura pe direcții a cererilor online în această etapă:
– Direcția Tehnică – 9 tipuri cereri
– Direcția Generală Urbanism – 8 tipuri cereri
– Direcția Patrimoniul Municipiului și Evidența Proprietății – 7 tipuri de cereri
– Serviciul de Interes Local pentru administrarea parcărilor – 6 tipuri de cereri
– Direcția Generală Comunicare, dezvoltare locală și management proiecte – 6 tipuri de cereri
– Direcția Economică – 5 tipuri de cereri
– Serviciul Relații cu consiliul și administrație publice – 3 tipuri de cereri
– Biroul mass-media – 3 tipuri de cereri
– Direcția Ecologie urbană și Spații verzi – 3 tipuri de cereri
– Direcția Taxe și Impozite – 3 tipuri de cereri
– Direcția Poliția locală – 2 tipuri de cereri
– Serviciul Resurse Umane – 1 cerere
– Serviciul Arhivă și Tutelă – 1 cerere
– Serviciul Registrul agricol și fond funciar – 1 cerere
– Biroul Relații Externe și Investitori – 1 cerere
– Serviciul Administrare obiective culturale – 1 cerere
Procesul de digitalizare va continua, prin suplimentarea progresivă a altor tipuri de cereri, care vor putea fi depuse online, prin intermediul funcționarului public virtual ANTONIA.