Social & Cultura

Comerțul cu haine second hand, un business global cu o dezvoltare impresionantă

haine second hand

Comercializarea de haine en gros de firmă la mâna a doua a devenit în ultimii ani o mare oportunitate pentru unii afaceriști români.

Trendul în această privință este unul ce tinde a se generaliza la nivel global, pe măsură ce doar o mică parte din articolele vestimentare second colectate sunt distribuite persoanelor în nevoie, în timp ce marea parte este destinată vânzării prin magazinele de profil.

În țări precum Canada, de exemplu, comercializarea de îmbrăcăminte uzată reprezintă și o sursă importantă de venituri pentru ONG-uri.

Dacă până de curând marii consumatori de haine second hand erau africanii, pe măsură ce reciclarea articolelor vestimentare a devenit un fenomen la scară mondială, inclusiv est-europenii s-au scuturat de prejudecăți și au început să poarte fără probleme asemenea îmbrăcăminte achiziționată la preț redus din buticurile ce vând inclusiv articole provenite de la marile branduri fashion.

Alegerea unui angrosist bun este esențială în succesul unei asemenea afaceri, deoarece antreprenorii se pot aproviziona de aici cu îmbrăcăminte de firmă, dar și cu pantofi, accesorii, jucării de calitate.

Produsele vestimentare second sunt împărțite pe mai multe categorii:

  • haine calitatea crema: noi sau aproape noi, mărci de lux;
  • haine calitatea premium: noi sau aproape noi realizate de fabricanți obișnuiți;
  • haine calitatea a doua: piese în stare bună, modele mai puțin moderne, dar fără decolorări sau destrămări, rupturi;
  • cârpe de calitate pentru industria țesăturilor.

Hainele second hand se mai împart în:

  • – haine pentru copii:
  • – haine pentru femei
  • – haine pentru bărbați.

De asemenea, mai există:

  • – haine purtate pentru primăvară – vară;
  • – haine purtate pentru toamnă – iarnă.

Un distribuitor en gros de articole de îmbrăcăminte second hand de calitate la un preț convenabil, iată ce reprezintă cheia succesului unei afaceri de vânzare cu amănuntul de produse vestimentare de acest gen.

Începând cu perioada crizei de acum un deceniu, mentalitățile au evoluat, iar cumpărătorii și vânzătorii sunt tot mai numeroși.

Acum clienții au fost început să facă asemenea achiziții inclusiv online.

Există platforme specializate în revânzarea bunurilor de lux second , cu reduceri foarte mari în comparație cu prețul acelora noi similare.

Prețurile acestora sunt extrem de atractive, situându-se de cele mai multe mai joc cu 15 până la 90 de procente în unele situații, de aceea chiar merită să pleci la vânătoare de reduceri prin magazinele tradiționale sau online de articole vestimentare la mâna a doua provenite de la marile branduri internaționale.

Nu de alta, dar după ce îmbraci pentru prima oară o haină nouă, nu-i așa că el devine deja un produs folosit? Și atunci la ce bun atâtea prejudecăți fără rost?



Lasă un răspuns

Site creat de