Social & Cultura, Important

Concursul caritabil Walking Month a ajuns la final. Datorită participanţilor, două taxi-uri gratuite vor opera în Cluj-Napoca

walking month
  • Walking Month 2017 a stabilit noi recorduri de participare și donații din partea clujenilor dispuși să îi ajute pe cei care nu pot umbla singuri
  • The Beard Mobile, serviciul de transport gratuit susținut de Beard Brothers, are acum cheltuielile de funcționare asigurate timp de un an și primește o a doua mașină care va crește semnificativ impactul acestui serviciu în comunitate

Pornit cu dorința de a ajuta singurul serviciu de taxi comunitar din Cluj să-și acopere cheltuielile pentru un an, concursul caritabil Walking Month organizat de Betfair Romania Development încheie ediția 2017 cu un bilanț spectaculos. Donațiile participanților au permis nu doar atingerea scopului propus, ci chiar achiziționarea unui al doilea autovehicul, care va servi aceluiași scop: transport gratuit pentru persoanele care nu pot umbla.

Noua mașină Beard Mobile, de capacitate mai mare decât cea existentă, este în curs de înmatriculare și va circula pe străzile Clujului începând de luna viitoare. Beard Mobile poate fi chemat printr-un apel la numărul 0720.291.465, cu minim 24 de ore înainte de cursă.

Ambele mașini au adaptări specifice pentru transportul persoanelor cu dizabilități. De asemenea, donațiile participanților au acoperit și costul a două elevatoare, pentru a facilita transportul pe scări a beneficiarilor imobilizați în scaun cu rotile, care până acum erau de multe ori duși în brațe de voluntarii Beard Brothers, cei care au înființat serviciul gratuit Beard Mobile.

Toate acestea au fost posibile după ce ediția din acest an Walking Month a generat un nou record de mobilizare: 1.741 de persoane au plătit taxa de înscriere, care a reprezentat o donație directă către Beard Brothers. Mulți dintre participanți au ales să facă donații suplimentare, astfel încât suma finală donată s-a ridicat la 146.520 de lei.

„Concursul Walking Month este acel gen de inițiativă din care toată lumea câștigă! Participanții deprind un stil de viață mai activ, benefic pentru propria lor sănătate. Donațiile lor ne ajută să rezolvăm o problemă reală din comunitate: în următorul an, tot mai multe persoane care nu pot merge singure vor avea posibilitatea de a se deplasa, gratuit, către școli, spitale sau familie. Orașul întreg primește o gură de oxigen: mai puține mașini pe străzi, mai puțină aglomerație și poluare. Dacă distanța parcursă în timpul Walking Month s‑ar fi parcurs cu mașina, ar fi fost nevoie de peste 30.000 de litri de benzină!”, spune Andreea Misarăș, coordonatoarea campaniei din partea Betfair Romania Development.

infografic Walking Month 2017

Concurenții au format 446 de echipe, care timp de o lună au încercat să umble cât mai mult pe jos. A fost o mobilizare exemplară în rândul a zeci de companii din Cluj care au avut chiar și câte 20 de echipe înscrise în competiție. Lor li s-au alăturat clujeni de toate vârstele și toate profesiile, dar și oameni din Oradea, Brașov, Bistrița, Satu Mare, București sau Târgu Mureș.

Cei mai activi dintre ei au fost răsplătiți cu premii de către organizatori și partenerii concursului. În categoria PROFESIONIȘTI, pe locul I s-a clasat echipa Skywalkers, cu 4.211.124 de pași făcuți în perioada competiției, urmată de echipele BG Soft și FlowerS Power. În categoria AMATORI, pe locul I s-a clasat echipa Ultrarunners, cu 3.262.759 de pași, urmată de echipele Tarahumara și Non-Stop. Concursul a fost unul pe echipe, însă pentru un plus de motivare în acest an au fost răsplătiți și cei care au făcut, individual, cel mai mare număr de pași: în categoria PROFESIONIȘTI, Cătălin Aron-Vîrtic din echipa Happy Walkers ne-a uimit cu un total de 2.046.273 de pași, iar în categoria AMATORI, Livia Szigyarto din echipa Non-Stop a reușit performanța de a face singură 1.357.022 în timpul Walking Month.

Chiar dacă doar cei mai activi dintre ei au primit o recompensă pentru numărul de pași din concurs, participanții au demonstrat că au avut și un altfel de câștig, după cum o arată mesajele scrise de aceștia pe pagina de Facebook a concursului: „Înscrierea în concurs și purtarea unui fitness tracker m-au făcut să devin mai atentă la pașii mei, să umblu pe jos mai mult decât îmi închipuiam că pot. Mi-a plăcut foarte mult” – Carmen D., Cluj.

Walking Month™ este o inițiativă caritabilă a Betfair Romania Development. Ediția 2017 a fost organizată în sprijinul Beard Brothers, pentru Beard Mobile, serviciul de transport gratuit al persoanelor care nu se pot deplasa singure.



Lasă un răspuns

Site creat de