Social & Cultura

Cum a fost la CivicVox, evenimentul care #dăVoce ONG-urilor din Cluj-Napoca

civic vox

IAA Young Professionals Cluj a organizat marți, 20 iunie – seară CivicVox, proiectul care a dat voce ONG-urilor din Cluj-Napoca.

A fost a treia ediție și s-a adresat în principal membrilor asociațiilor și organizațiilor non-profit din Cluj cu scopul țintit de a crea o legătură mai strânsă între ei și totodată să conștientizeze importanța unei strategii de marketing bine puse la punct.

Speakerii evenimentului au fost Corina Brândușan, PR Manager ”Jazz in the Park” și Cornel Hoza, președintele Beard Brothers, iar pasiunea și devotamentul celor doi i-a impresionat pe cei prezenți în sală.

Corina și-a început povestea cu o întrebare care astăzi pare desprinsă din alt film: ”știați că în 2012, în Cluj, nu aveai voie să calci iarba și nici sa îți pui hamacul în parc?”.  Este destul de greu să îți imaginezi așa ceva deoarece acum avem senzația ca așa e normalul și ne mirăm atunci când auzim că alte orașe din țară au rămas încă ancorate în trecut. Așadar, astăzi ne bucurăm de acest privilegiu datorită faptului că în 2013 niște tineri ambițioși au organizat prima ediție a unui proiect numit Jazz in the Park. Acest proiect care în urmă cu 4 ani strângea câteva sute de participanți, iar la ediția de anul trecut a bucurat peste 65.000 de persoane.

Cornel Hoza, bărbosul șef de la Beard Brothers, plin de umor, ne-a povestit cum a luat ființă asociația, care a fost prima lor campanie și cum abia acum a realizat că ceea ce au făcut ei inconștient, se numește în termeni ”tehnici” Guerilla Marketing. Proiectul care ne-a plăcut cel mai mult a fost modul în care, cu ajutorul fotografiei de profil de pe pagina de Facebook a reușit să obțină, de la prietenii săi de pe Facebook, donații de aproximativ 8.000 euro.

Pe lângă informațiile și sfatuturile primite de la speakeri, participanții la eveniment au avut parte de o mică surpriză pentru că implicarea IAA YP în conștientizarea importanței marketingului în rândul ONG-urilor nu se oprește aici. Cei care au fost prezenți la eveniment au șansa de a câștiga mentorat și consultanță de marketing cu Aliz Kosza, ex –CEO MOL, Orkla, Fabryo.

Evenimentul a avut loc marți, 20 iunie, la FSPAC,  iar la eveniment au fost prezenți membrii din aproximativ 40 de ONG-uri din Cluj-Napoca.

 



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de