Modulele Dynamics 365 sunt foarte importante pentru afaceri, în vederea gestionarii proceselor comerciale pe parcursul întregului ciclu comercial, de la vânzare, servicii clienţi şi activităţi în teren, până la marketing, analiza afacerii şi management de proiect.
Aceste module oferă clienţilor experienţe de utilizator moderne şi familiare, cu analize incorporate, cu informaţii integrate şi cu fluxuri de lucru, astfel încât să asigure consistență, extingerea şi interoperabilitatea platformei.
Dynamics 365 în fiecare domeniu de activitate al firmei
Beneficiile programului Dynamics 365 sunt numeroase în cadrul companiilor de toate mărimile şi din toate domeniile de activitate, şi includ:
· Marketing
Pentru marketing, organizaţiile mari care folosesc programul Dynamics 365 pot crea şi pot avea acces la mai multe date, foarte rapid. Este important de reţinut că aceste module ajută reprezentanţii companiilor să gestioneze şi să automatizeze în mod eficient campaniile cu mai multe canale, evenimente, raportările, prioritizarea clienţilor potenţiali şi clienţilor în curs de fidelizare.
Citește și: Comunicarea la locul de munca. Importanță și beneficii
· Vânzări
În domeniul vânzărilor este important de avut în vedere faptul că Dynamics 365 este un instrument care ajută la facilitarea strategiei de management, a relaţiilor cu clienţii, şi că se poate aplica în orice organizație. Elementele modulului de vânzări se aplică diferitelor companii şi susţin procese de afaceri, obiective şi strategii, oferind acces la procesul de vânzare, catalogul de produse, lista de preţuri, concurenta, monede, unităţi de măsură, iar lista poate continua.
· Servicii clienţi
În acest domeniu, Dynamics 365 oferă experienţe plăcute atât utilizatorilor, reprezentanţilor companiilor, precum şi clienţilor acestora. Modulele acestui program se concentrează asupra modului în care organizaţiile pot spori satisfacţia clienţilor prin automatizarea proceselor de afaceri şi instrumentelor valoroase prin gestionarea scripturilor, cazurilor, drepturilor şi articolelor necesare agenţilor.
· Păreri clienţi
Dynamics 365 poate fi comparat cu o portavoce a clienţilor, oferind reprezentanţilor companiilor posibilitatea de a interacţiona mai mult cu clienţii, de a-i contacta în mod proactiv şi de a colecta informaţii pe baza acelor lucruri.
· Managementul proiectului
Modulele Dynamics 365 sunt importante pentru automatizarea serviciilor de proiect, astfel încât reprezentanţii companiilor să construiască o relaţie de încredere între clienţi şi o reputaţie solidă care să ofere experienţe remarcabile în proiecte. Astfel, graţie acestor module, se va implementa un sistem de implicare a clienţilor pentru vânzări sigur, un sistem de gestionare a resurselor, de livrare, facturare, de calculare a profitabilităţii, a devizelor şi de generare a pontajelor de lucru.
· Activităţile de teren şi gestionarea corectă a acestora
Pentru gestionarea corectă a activităţilor de teren, modulul Dynamics 365 oferă reprezentanţilor companiilor posibilitatea de a-şi gestiona activitatea în teren astfel încât să economisească combustibil, să poată aloca resurse în mod eficient, să poată gestiona stocuri din depozitele mobile şi să asigure cele mai bune servicii de livrare, revizie şi facturare.
· Reţelele sociale şi gestionarea corectă a acestora
Dynamics 365 conţine module care permit gestionarea corectă a reţelelor sociale, astfel încât marketerii măsoară şi gestionează reputaţia mărcii. Concret, reprezentanţii companiilor pot valorifica puterea socială mass0media pentru a crea rezultate de afaceri reale şi măsurabile.
· Analiza afacerii
Modulul Dynamics 365 de analiză a afacerii din vânzări şi servicii clienţi furnizează componentele necesare punerii în vânzare a serviciilor şi produselor pentru clienţi. Acest modul se va concentra asupra modului în care organizaţiile pot utiliza o bază de date a articolelor şi oferă o vizualizare corectă a afacerii cu tablouri de bord în timp real conectate la datele de afaceri importante.
Image by Markus Spiske from Pixabay