Ori de câte ori vizitați un site de comerț electronic, vedeți două tipuri de detalii despre produs menționate pentru fiecare produs. Unul dintre ele se află chiar sub produs, care este scurt și constă din câteva rânduri care acoperă beneficiile produsului, propunerea unică de vânzare etc., iar celălalt este o descriere lungă care este de obicei prezentă aproape de sfârșitul paginii produsului.
În ce constă o descriere lungă?
Scrierea unei descrieri lungi poate fi ușor, deoarece trebuie să scrieți fiecare și tot ce poate oferi un produs. Dar trebuie să aveți grijă de următoarele puncte atunci când scrieți o descriere lungă:
- Notați caracteristicile cheie ale produsului.
- Caracteristicile cadrului în ceea ce privește beneficiile pentru clienți.
- Evitați limbajul complex și jargonul tipic.
- Evidențiați propunerea unică de vânzare (USP).
- Adăugați un îndemn (CTA).
În ce constă o scurtă descriere?
Se poate spune că o descriere lungă este explicația unei scurte descrieri pentru că explică fiecare și tot în detaliu o scurtă descriere. O scurtă descriere constă de obicei din următoarele:
- Numele produsului
- Problema pe care o rezolvă un produs
- Caracteristicile produsului
- Propunere unică de vânzare
- Publicul țintă
- Îndemn la acțiune (opțional)
Metode de elaborare a unei scurte descriere
Având în vedere că aveți deja o descriere lungă a produsului la îndemână. Există două moduri de ascrieo scurtă descriere a produsului din cea mai lungă.
- Abordare manuală
- Utilizarea unui instrument de rezumat pentru a scurta descrierile lungi
Abordare manuală
În abordarea manuală, trebuie să luați în considerare toate punctele menționate mai sus. O scurtă descriere variază între 1-3 propoziții sau 50-150 de cuvinte. Clienții vor fi mai afectați de o descriere care este atât concisă, cât și persuasivă. Poate transforma vizitatorii în potențiali cumpărători.
Când ați scris deja o descriere lungă, devine ușor să alegeți toate punctele necesare pentru a fi menționate în descrierea scurtă. Puteți scrie rezumatul fiecărui punct descris în detaliu într-o descriere lungă. Apoi combinați propozițiile segmentate pentru a forma o scurtă descriere a 3 propoziții.
De ce trebuie să aveți grijă este descrierea dvs. trebuie să fie concisă, fără puf, să nu depășească 100 de cuvinte și cuprinzătoare. De asemenea, puteți include întrebări pentru a o face mai captivantă. De exemplu:
„Îți place să adaugi verdeață spațiului tău? Descoperiți varietatea noastră uimitoare de plante perfecte pentru acest sezon!”
Asigurați-vă că descrierea produsului răspunde întrebărilor pe care le are în minte un vizitator. Acestea includ:
- Pentru ce este acest produs?
- De ce ar trebui să cumpăr acest produs?
- Cum îmi va rezolva problema?
Când descrierea dvs. include toate acestea, îndeamnă un vizitator să citească mai multe despre acest produs și, în cele din urmă, să facă o achiziție.
Dar dacă nu ești un scriitor bun, îți devine dificil să acoperi toate punctele și să le rezumați în doar trei propoziții. Nu vă faceți griji, există o soluție la această problemă, puteți lua ajutorul unui instrument de rezumat online.
Utilizarea unui instrument de rezumat pentru a scurta descrierile lungi
Crearea unei descrieri de produs devine ușoară atunci când luați ajutorul unui instrument de rezumat. Ceea ce trebuie să faceți este să alegeți detaliile relevante din descrierea lungă a produsului. Aranjați aceste paragrafe în ordinea cerută. În primul rând, ar trebui să existe un paragraf care să descrie ce problemă rezolvă un produs. Apoi, caracteristicile produsului și propunerea unică de vânzare care diferențiază acest produs de concurenții săi.
După aceea, va exista un paragraf al publicului țintă. Și, în cele din urmă, va veni un apel la acțiune care îi îndeamnă pe potențiali să apese butonul de cumpărare. Când aveți toate paragrafele în ordine, copiați-le și lipiți-le într-un rezumat.
Există mai multe instrumente de rezumare AI disponibile, dar noi vom utiliza Rezumat text al Editpad pentru a crea un rezumat text. Iată cum rezumă descrierea lungă la una mai scurtă.
Din imaginea de mai sus este evident că o descriere lungă a produsului se reduce la o descriere concisă, cuprinzătoare și scurtă. Următorul pas este redactarea rezumatului.
Verificați pentru a asigura acuratețea
Acest pas este cu adevărat important. Trebuie să citiți ambele descrieri: lungi și rezumate. Trebuie să vă asigurați că nu sunt pierdute detalii din niciun paragraf care sunt necesare pentru a fi menționate. În timp ce Summarizer de Editpad nu omite nimic important, este totuși necesar să corectați manual pentru a asigura acuratețea descrierii.
După aceea, scurta descriere devine gata pentru a fi folosită pentru orice produs pentru a implica mai mulți vizitatori și a-i trece prin pâlnia de vânzări.
Cuvinte finale
O scurtă descriere a produsului poate atrage vizitatorii și îi poate îndemna să cumpere produsul. Constă dintr-un nume de produs, problema pe care o rezolvă un produs, caracteristici ale produsului, o propunere unică de vânzare, un public țintă și un îndemn la acțiune.
Acești factori sunt discutați în detaliu în descrierea lungă. O scurtă descriere poate fi realizată din descrierea lungă prin două metode: manual sau prin scurtarea descrierii lungi folosind un rezumat.
Metoda manuală constă în acoperirea tuturor punctelor și redactarea unui rezumat concis în 1-3 propoziții. Acest lucru se poate face cu ușurință, de asemenea, folosind un instrument de rezumat. Trebuie doar să aranjați paragrafele în ordinea corectă și să le introduceți în instrument. Acesta va genera un rezumat scurt, concis și cuprinzător, care poate fi folosit ca o scurtă descriere pentru produsul dvs. Cu toate acestea, este necesar să corectați descrierea scurtată înainte de a o utiliza pentru a asigura acuratețea.