La sfârşitul lunii trecute a avut loc la Cluj un eveniment de excepție marca Business Ladies Club despre modă organizat în colaborare cu Clarence van der Putte: Fashion Brand Identity.
Acest eveniment nu este unul total necunoscut pentru spațiul clujean deoarece acesta s-a aflat la cea de-a 3-a ediție. Dacă ediția trecută s-a axat pe ținute cu clasă care nu ar trebui să-i lipsească unei business lady și un workshop despre make-up și fashion, de această dată organizatorii au adus în atenția publicului un master class bazat pe imagine și identitatea de brand.
Clarance van der Putte, speaker-ul evenimentului, este o persoană dinamică și cu multă energie care vizitează o serie de țări datorită evenimentelor pe care le organizează. Se întoarce de fiecare dată în Cluj datorită oamenilor care sunt mereu curioși de inițiativele sale si noutățile în materie de afaceri, marketing și branduri.
Pentru el totul este marketing și el este mereu în căutarea oportunităților de vânzare. Ca notă cheie, moderator și antrenor, el caută discuții pentru a evoca. Industiile de interes în care se învârte sunt în principal moda, turism, produse de sănătate și frumusețe, produse farmaceutice și agricultură.
În cadrul evenimentului, pe lângă master class-ul despre fashion și marketing, a avut loc o prezentare de modă a 4 designeri: Luminita Balazs, Isabela Teodor, Mihaela Cirlugea, Tanca Diana, dar nu în ultimul rând organizatorii au oferit surpriza serii în materie de modă: o rochie de mireasă, creație DBOL-Design by Oana Lupas. Machiajul modelelor a fost realizat de Axenia, iar ținutele uimitoare au fost completate de coafuri pe masură realizate de Romina Maria Sabou.
Atmosfera de la finalul evenimentului a fost întregită de Dana Florina Cotop, care prin pole fitness prezentat o demonstrație de eleganță și putere în același timp. Atmosfera perfectă a fost menținută prin muzică de Kalashnikova – AM.
Din culisele evenimentului, Cristina din cadrul BLC și manager de proiect, spune că: “Fashion Brand Identity a reprezentat o nouă provocare pentru echipa BLC, un proiect aflat la a3a ediție. Personal, mă simt fericită pentru că am reușit sa organizăm acest proiect, alături de o echipă frumoasă și oameni dragi. Persoanele cu care am intrat recent în contact și care au fost alături de noi la acest eveniment s-au dovedit a fi personalități puternice, plăcute, niște oameni minunați alături de care sper sa continuăm colaborarea.”
Astfel, în cadrul acestui Master Class s-au prezentat perspective asupra modului în care cele mai recente tendințe din modă sunt văzute în mediul afacerilor și consumatorilor; care este conceptul de Identitate / Imagine; ce înseamnă a construi o identitate de brand în modă din perspective on și off-line.
Evenimentul a evoluat de la an la an, iar organizatorii susțin că următoarea ediție va fi una de amploare care se va ridica la nivelul așteptărilor tuturor celor interesati de arta frumosului, business, fashion și marketing.
Articol realizat de Gabriela Tepus