În plină pregătire pentru o nouă ediție, programată pentru perioada 18- 22 iulie 2018, Electric Castle culege încă roadele unei ediții 5 în care s-au atins noi recorduri de participare, logistice și de notorietate. Festivalul este în finala unor competiții internaționale foarte importante pentru industrie și a primit, deja, premii în competiții naționale.
Coachella și Sundance Film Festival, aceștia sunt competitorii cu care Electric Castle concurează ca finalist la FestX Awards, categoria Best Use of Technology at a Festival. Competiția promovează festivalurile ca loc al inovației în toate domeniile și premiază anual acele evenimente din lume care reușesc să aibă un impact pe termen lung în industrie. Electric Castle s-a calificat în finală pentru modul curajos în care a aplicat în premieră, în România și Europa de Est, tehnologii noi, de la brățările RFID până la întreaga structură logistică a festivalului într-un locație istorică. Gala FestX Awards va avea loc în 13 decembrie, la Las Vegas.
O lună mai târziu se vor decerna European Festival Awards. Nominalizat, al 5-lea an consecutiv, printre cele mai bune evenimente de profil din Europa, Electric Castle concurează la categoria „Best Medium-Sized Festival” alături de evenimente cu o vechime considerabilă în industrie.
Încă de la prima ediție, Electric Castle a impus un stil curajos, creativ și atipic în comunicarea cu comunitatea de fani, iar acest lucru a fost remarcat în ultimii 3 ani la cele mai importante competiții ale industriei de profil din țară.
În noiembrie, festivalul a revenit pe scena Romanian PR Awards pentru a primi Golden Excellence Award la categoria „Cultură” și titlul de PR Innovator of theYear pentru campania „Rain or Shine”. Având sprijinul NN Asigurări, Electric Castle a reușit să convingă mii de participanți să se implice în strângerea de fonduri ce sunt deja folosite pentru a aduce lumină în casele a zeci de familii ce trăiesc în locuri izolate. Mulțumită campaniei ce a inventat o nouă poliță pe piața de asigurări din România, proiectul beneficiază de 30.000 de Euro și va schimba stilul de viață a 26 de familii din 10 județe din România.
Aceeași campanie a primit și Bronzul la FIBRA Awards, cea mai nouă competiție a creativilor din România, la categoria PR-Experiential Stunts, juriul format din oameni de creație apreciați la nivel internațional apreciind modul în care o situație critică a festivalului a fost transformată în prilej de fapte bune.
Electric Castle va anunța în curând primii artiști ce vor cânta la ediția din 2018. Până atunci, peste 15.000 de fani și-au confirmat deja prezența la Bonțida, prin abonamentele achiziționate în ultimele săptămâni. Detalii despre campaniile ediției a 6-a, pe www.electriccastle.ro!