Peste 1,9 milioane de locuitori români cumpără online, România aflându-se pe locul patru în rândul țărilor europene cu cea mai mare creștere a vânzărilor din comerțul electronic, conform studiului E-Commerce Europe, realizat în 2016.
Peste 40 proprietari care doresc să își deschidă un magazin online participă în 24 octombrie la Cluj-Napoca la Start-up Area, secțiunea special creată în cadrul evenimentului premium de comerț electronic TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Start-up Area se adresează proprietarilor care doresc să își dezvolte un magazin online, care vând produse pe platforme auxiliare sau celor care activează în industrie de mai puțin de 10 luni. Secțiunea Start-up Area din cadrul TeCOMM este susținută de eMAG Marketplace, sistemul prin intermediul căruia partenerii eMAG afișează propriile oferte pe eMAG.ro.
TeCOMM susține business-urile online la început de drum, prin asistență și oportunități reale de dezvoltare a industriei eCommerce din România, creionând încă o dată, necesitatea secțiunii Start-up Area – Powered by eMAG Marketplace.
Primii pași în deschiderea unui magazin online la TeCOMM
Start-up Area – Powered by eMAG Marketplace include sesiuni intensive de workshop-uri ce abordează tematici centrate pe alegerea platfomei online, retenția clienților sau aspectele financiare necesare deschiderii unui magazin online în România. Evenimentul încurajează proprietarii startup-urilor online să pășească cu încredere într-o industrie cu un real potențial de succes, accesând informații de la cei mai buni specialiști în domeniu.
Printre speakerii care au confirmat prezența la noua ediție a evenimentului se numără Sergiu Băbășan, Co-fondator Blugento, soluția de eCommerce ultra-performantă, construită pe platforma solidă Magento. Sergiu activează de peste 10 ani în domeniile IT și vânzări și a condus mai multe proiecte software înainte de a se implica în Blugento România. În cadrul Start-up Area, Sergiu va aborda tematica 10 întrebări la care să răspunzi înainte de a deschide magazinul online precum tipurile de livrări (internaționale și naționale), gestionarea eficientă a comenzilor, alegerea celei mai bune soluții eCommerce, avantajele și dezavantajele deținerii unui stoc propriu, în raport cu alegerea serviciilor de dropshipping.
Cluj-Napoca – locul de întâlnire al proprietarilor de magazine online în 24-25 octombrie
Pe lângă secțiunea de Start-up Area – Powered by eMAG Marketplace din 24 octombrie, TeCOMM eCommerce Conference&Expo include în prima zi a evenimentului alte 4 scene cu tematici diferite, dar cu un element esențial comun: aplicabilitatea în eCommerce. Profesioniștii în marketing au oportunitatea de a opta pentru workshop-urile MarkDay Stage sau pentru masterclass-ul SEO, susținut de Ovidiu Joița (CEO iAgency.ro). De asemenea, retailerii online au posibilitatea de a dezbate problemele reale ale magazinelor online din industria fashion, participând la The Catwalk Stage, iar antreprenorii pot opta pentru scena Antreprenor pe www.
Pe fondul tematicii generale ale acestei ediții, Haute Couture your eCommerce business, în 25 octombrie, evenimentul reunește speakeri de renume precum: Samuel Laurinkari (Head of EU Affairs, eBay), Minter Dial (President, The Myndset Company), Manuel da Costa (Conversation Optimation Expert, Effective Experiments) sau Carlo Terreni (General Director, Netcomm Suisse).
Evenimentul premium de comerț electronic TeCOMM, organizat de agenția Libero Events, se află la cea de-a 7-a ediție în Cluj-Napoca și înglobează o comunitate de peste 3000 profesioniști în eCommerce. TeCOMM eCommerce Conference&Expo va avea loc în 24-25 octombrie la Grand Hotel Italia***** din Cluj-Napoca unde vor participa peste 350 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce. Înscrierile continuă pe site-ul oficial: www.cluj.tecomm.ro.