Din Oras

Începe distribuţia pachetelor de alimente pentru persoanele defavorizate din Cluj-Napoca

alimente primaria cluj persoane defavorizate cluj-napoca

Primăria Cluj-Napoca organizează distribuţia de pachete de alimente de bază către persoane din categorii devaforizate din municipiu, pe baza unui program iniţiat de primarul Emil Boc. Acest proiect este suplimentar celui din fonduri europene şi oferă şansa şi altor categorii de persoane, în afara celor prevăzute în programul european, de a beneficia de ajutoare alimentare. Prin HCL nr. 105/2015 s-a alocat suma de 1.300.000 lei în vederea distribuirii de alimente către aproximativ 25.000 de clujeni, beneficiari de ajutor social, persoane cu handicap grav şi accentuat, persoane vârstnice şi din alte categorii sociale aflate în evidenţele Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală.

Cea de-a doua etapă a programului de distribuţie a pachetelor cu alimente oferite de Primăria și Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca va demara luni, 7 decembrie 2015. Cu această ocazie vor fi distribuite alimente către 23.521 de persoane.

În prima etapă a programului, care s-a desfășurat în perioda 27 aprilie – 06 iunie 2015, s-au distribuit 23.000 de pachete cu produse alimentare.

Un pachet conține: 1 l ulei de floarea soarelui; 1 kg făină albă; 1 kg zahăr; 1 kg orez; 1 conservă carne de porc; 1 conservă pate; 1 conservă carne de vită.

Orar de distribuție:

            Luni, Marţi, Miercuri, între orele 08,30 -15,30;

            Joi, între orele 08,30 – 16,30

            Vineri, între orele 08,30 – 14,00.

Întocmirea listelor cu categoriile de beneficiari s-a făcut cu sprijinul Casei Judeţene de Pensii Cluj, Agenţiei Judeţene de Ocupare a Forţei de Muncă Cluj şi Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Cluj.

Toţi beneficiarii programului vor primi informaţii prin invitaţii scrise, trimise prin poştă, să se prezinte la unul dintre centrele de distribuţie arondate pentru a ridica alimentele.

Este necesar ca aceştia să se prezinte cu buletinul/cartea de identitate, în original, pentru ridicarea pachetelor, iar în situația în care nu se pot deplasa la punctul de distribuție vor putea trimite o altă persoană în locul lor, cu condiția ca această persoană să se prezinte cu buletinul original al beneficiarului sau o împuternicire.

În cazul în care anumite persoane nu se regăsesc pe listele iniţiale, dar se încadrează în una din categoriile enumerate mai sus, acestea au posibilitatea, pe baza documentelor justificative, să se prezinte la punctele de distribuţie pentru a fi trecute pe liste suplimentare, în vederea ridicării pachetelor.

Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0264-453056.



Lasă un răspuns

Site creat de