IT, Important

Marketing 360 cu Anca Rarău și invitații săi la ClujHub

IT
  • Specialiști cu experiență în domenii precum media, digital, PR, cercetare, BTL vor discuta în cadrul evenimentului Marketing 360° cu Anca Rarău și invitații săi, la ClujHub.

  • Evenimentul își propune să aducă în prim plan noile tendințe din marketing și domeniile adiacente și importanța lor pentru dezvoltarea unui business.

La nivel national, unul din patru start up-uri este inactiv sau, mai rău, dispare la un an de la înființare, conform datelor Institutului Național de Statistică, publicate la mijlocul anului trecut. Cât de importante sunt mijloacele de promovare, strategiile de PR și marketing sau campaniile din mediul digital pentru a dezvolta un business proaspăt apărut? Aceasta este una dintre multele întrebări la care Anca Rarău și invitații săi vor răspunde în cadrul evenimentului Marketing 360°, ce va avea loc, miercuri, de la ora 18:30, la ClujHub, cel mai mare spațiu de coworking din România.

Anca Rarău are o experiență de peste 20 de ani în marketing strategic și operațional, poziționare de brand, customer experience, employer branding, cercetare și PR. Înainte de a intra în consultanță, a fost director de marketing, timp de 14 ani, în două dintre băncile de top din România, BT și BCR, coordonând și lansând în piață branduri și proiecte de anvengură națională. De-a lungul carierei, a câștigat, împreună cu echipele pe care le-a condus, numeroase premii pentru eficiența campaniilor de marketing (Effie Awards), dar și pentru proiecte de relații publice și responsabilitate socială-corporativă.

 “Marketing 360 este o conferinta dedicata antreprenorilor, oamenilor de marketing, dar si celor care conduc companii sau lucreaza in departamente conexe functiunii de marketing. Am vazut in piata o extraordinara nevoie de cunoastere, de conectare permanenta la ceea ce este actual, atat ca tehnologie, cat si ca trenduri si metodologii de abordat in marketing. Firmele – mari sau mai mici, inclusiv start-up-uri – isi doresc sa se diferentieze, sa isi afle menirea, sa se dezvolte si sa creasca sustenabil. Pe de alta parte, oamenilor de marketing li se atribuie roluri si sarcini dintre cele mai diverse, iar pentru companii este esential sa isi eficientizeze alocarea acestei resurse. Vom face, practic, un exercitiu de pozitionare a marketingului in viata business-ului, oricare ar fi domeniul de activitate. Pentru a sti, pana la urma, cum se poate creste o afacere folosind eficient instrumentele de marketing, dar si cum pot oamenii de marketing sa isi dezvolte competentele specifice.” a declarat Anca Rarău.

În cadrul panel-ului moderat de Anca Rarău, au confirmat participarea specialiști precum:

Călin Biriș, Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom, din Cluj-Napoca, și fondator al Online Mastery, programul de la A la Z despre Marketing Online. El a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc, Trilulilu și Zonga, fiind premiat, în 2015, de revista Forbes ca fiind unul dintre cei 30 de tineri remarcabili sub 30 de ani din România.

Ruxandra Muntean, director de Media la NEXT Advertising și cea care a implementat și coordonat, timp de peste 15 ani, campanii de media pentru Albalact, Banca Transilvania, Biofarm, Dufa, Deutek, Casa Noastră, Unirea, Murfatlar, UPC, Ulker, Medlife și multi alții.

 

Rareș Iordache, Digital Manager al TeraPlast Group, este autor al cărții Selfie, omul care se pricepe să potrivească lucrurile mai ales dacă este vorba despre zona Business to Business (B2B) și cel care are ca ustensile preferate Magento și WordPress.

Corina Vasile conduce echipa de comunicare și relații publice a Raiffeisen Bank din anul 2002, după o carieră de 10 ani în presa economică. De asemenea, Corina coordonează activitățile de corporate communication, comunicare internă, CSR și public affairs ale băncii.

Dan Petre, expert bine cunoscut în comunitatea MarCom, cu aproape 20 de ani de experiență în cercetarea de piață și științele comunicării. Responsabil cu proiectele de cercetare calitativă în cadrul companiei D&D Research, el cunoaște îndeaproape comportamentele de consum ale diferitelor segmente targetate de branduri. Totodată, Dan este conferenţiar universitar la Facultatea de Comunicare si Relaţii Publice din cadrul SNSPA, unde predă cursul de comunicare publicitară, și autor al mai multor volume despre publicitate și psihologia consumatorului.

Angela Călina, director executiv MindShop, o agenție locală, cu sedii în Cluj și București, cu peste 17 ani de experiență și câteva mii de proiecte dezvoltate pentru clienți naționali și internaționali.

Evenimentul Marketing 360° cu Anca Rarău și invitații săi este prima abordare integrată a specializărilor de marketing într-un format de tip panel, cu dezbateri sincere despre ce se întâmplă în marketing, despre ipoteze și prejudecăți, despre cum este, de fapt, în viața reală.

Participarea la eveniment este liberă, însă înregistrarea este obligatorie si se face aici.



Lasă un răspuns

Site creat de