Social & Cultura

Măseaua de minte îți dă dureri de cap? 10 moduri de a vă menține dinții sănătoși

maseaua de minte

Măseaua de minte afectată poate duce la durere, deteriorarea altor dinți și alte probleme dentare. Deoarece sunt greu de curățat, pot fi mai vulnerabile la cariile dentare și la bolile gingivale decât sunt alți dinți. Unii stomatologi și chirurgi orali recomandă, de asemenea, îndepărtarea măselelor de minte, care nu cauzează simptome pentru a preveni problemele viitoare.

Realizarea unor dinți sănătoși necesită o îngrijire de-o viață. Chiar dacă vi s-a spus că aveți dinți frumoși, este crucial să luați măsurile corecte în fiecare zi pentru a avea grijă de ei și pentru a preveni problemele. Aceasta implică obținerea produselor corecte de îngrijire orală, vizitele la un cabinet stomatologic, precum și atenția la obiceiurile zilnice:

1. Nu te culca fără să te speli pe dinți

Nu este un secret faptul că recomandarea generală este de a peria cel puțin de două ori pe zi. Cu toate acestea, mulți dintre noi continuă să neglijeze spălatul dinților noaptea.

2. Periați corect

Modul în care vă spălați este la fel de important – de fapt, a face o treabă slabă de a vă spăla dinții este aproape la fel de rău ca și să nu vă spălați deloc. Luați-vă timp, mutând periuța de dinți cu mișcări blânde, circulare, pentru a îndepărta placa. Placa neînlăturată se poate întări, ducând la acumularea de calcul și gingivită (boala timpurie a gingiilor).

Citește și: De ce trebuie sa mergi regulat la medicul dentist?

3. Nu-ți neglija limba

Spală-ți ușor limba de fiecare dată când te speli pe dinți.

4. Folosiți o pastă de dinți cu fluor

Când vine vorba de pastă de dinți, există elemente mai importante de căutat decât puterea de albire. Indiferent de versiunea pe care o alegeți, asigurați-vă că conține fluor.

5. Tratați ața dentară la fel de importantă ca periajul

Mulți dintre cei care periază în mod regulat neglijează utilizarea ață dentară.

6. Nu lăsați dificultățile de ață dentară să vă oprească

Ața dentară poate fi dificilă, în special pentru copiii mici și adulții mai mari cu artrită. În loc să renunțați, căutați instrumente care vă pot ajuta să vă folosiți dinții.

7. Luați în considerare apa de gură

Reclamele fac ca apa de gură să pară necesară pentru o sănătate orală bună, dar mulți oameni le ignoră pentru că nu știu cum funcționează. Apa de gură ajută în trei moduri: reduce cantitatea de acid din gură, curăță zonele greu de periat în și în jurul gingiilor și re-mineralizează dinții.

8. Bea mai multă apă

Apa continuă să fie cea mai bună băutură pentru sănătatea dumneavoastră generală – inclusiv pentru sănătatea bucală. Se recomandă să beți apă după fiecare masă. Acest lucru vă poate ajuta să spălați unele dintre efectele negative ale alimentelor și băuturilor lipicioase și acide între perii.

9. Limitați alimentele zaharoase și acide

În cele din urmă, zahărul se transformă în acid în gură, care poate eroda apoi smalțul dinților și afectecteaza măseaua de minte. Fructele acide, ceaiurile și cafeaua pot, de asemenea, să uzeze smalțul dinților. Deși nu trebuie neapărat să evitați astfel de alimente, nu este rău să fiți atenți

10. Consultați medicul dentist in cabinet stomatologic cel puțin de două ori pe an.

Sursa foto: Pixabay.com



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de