Asociația tinerilor profesioniști în marketing și comunicare, IAA YP Cluj, vă invită la un eveniment fără precedent, un Masterclass susținut de Clarence van der Putte, lector al Universității de Științe Aplicate din Amsterdam, care dorește să aducă la un loc oamenii de Marketing și persoanele pasionate de Fashion Sales, Fashion Communication & PR și Fashion Marketing.
Evenimentul va avea loc în data de 26 ianuarie 2016, începând cu ora 18:30, la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, strada Traian Moșoiu, numărul 71, Cluj-Napoca, în amfiteatrul 101.
„Într-un curs intensiv de 2 ore vom încerca să trecem de la un nivel macro de gândire strategică înspre cunoștințe mai profunde despre ce anume funcționează și ce nu în piața de Fashion. De asemenea, vom avea ocazia să aflăm care sunt instrumentele de care avem nevoie și ce capcane pot apărea pe parcurs în acest domeniu” spun organizatorii evenimentului.
[button color=”” size=”” type=”3d” target=”” link=””]Profesorul Clarence van der Putte, consultant internațional, trainer, autor al numeroaselor cărți din domeniul managemenului și al educației, este co-fondator al Departamentului de Fashion Management al Institutului de Fashion din Amsterdam (AMFI) și a fost de-a lungul timpului implicat în proiecte fashion de strategie a brandului, extindere a liniei de produse, masterclass-uri, workshop-uri, market development și personal coaching.[/button]
“Evenimentele IAA YP Cluj sunt o ocazie excelentă pentru tinerii pasionați de marketing și comunicare din Cluj Napoca care vor să învețe lucruri noi. Acestea îi ajută să pună baza unei cariere viitoare și să cunoască oameni pasionați de aceleași lucruri ca ei. Prin acest Masterclass dorim să aducem împreună specialiștii de Marketing și antreprenorii, designerii, studenții pasionați de piața de Fashion. La eveniment vom dezbate, cu ajutorul invitatului nostru special lectorul universitar Clarence van der Putte, care sunt principalele provocări și tendințe în Fashion Marketing” a spus Călin Biriș, președinte al asociației IAA Young Professionals Cluj.
Înscrierea la acest eveniment se face prin completarea unui formular de înregistrare în limita locurilor disponibile. Acest formular este disponibil pe site-ul http://goo.gl/mVIklp
*Programul evenimentului:
18.30-19.00h: Înregistrarea participanților
19.00-19.30h: Fashion strategies; the shortest way is not always the best way.
19.30-20.00h: Fashion markets; designer’s push or consumer’s pull.
20.00-20.30h: How to build a fashion company:
– from a designer’s perspective
– from a business’ perspective.
20.30-21.00h: PAUZĂ
21.00-21.30h: Fashion in Romania vs the Netherlands; compare cultures and trends.
21.30-22.00h: Fashion cases and Q&A.
22.00h+ Networking
*prezentările se vor ține în limba engleză
Despre IAA
IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association care reuneşte tineri profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării. În intreaga lume, IAA YP înseamnă peste 1000 de membri, filiale în 12 ţări şi un proces activ de extindere în alte pieţe.
IAA YP Cluj este prima și singura filială a IAA Young Professionals România, din afara Bucureștiului, reunind tineri profesioniști din marcomm-ul clujean. Printre proiectele IAA Young Professionals Cluj se numără: Marketing după Perdea, Civic Vox, Marketing Tribe, Serile IAA YP, Gala Game of Tribes.
Pentru mai multe detalii puteți vizita www.iaayp.ro
Sponsori: Universitatea Babeș Bolyai – Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, Chris Nemes Photography