Netflix anunță că serialul coreean “Squid Game”, lansat luna trecută, este cea mai de succes lansare din istoria sa, cu peste 111 milioane de vizionări în 27 de zile.
Recordul anterior era deținut de serialul britanic “Bridgerton”, care a fost vizionat de peste 82 de milioane de utilizatori în prima lună de la debut.
“Squid Game a atins numărul record de 11 milioane de fani, devenind astfel cel mai popular serial al nostru la lansare”, a scris Netflix într-un mesaj pe Twitter.
Serialul, care are deocamdată doar nouă episoade, este despre o competiție în care oameni din toate clasele sociale se întrec în jocuri ale copilăriei, în încercarea de a câștiga un premiu în valoare de 38 de milioane de dolari.
Luna trecută, unul dintre fondatorii Netflix declara că platforma de streaming este surprinsă de popularitatea noului serial coreean: “Nu ne așteptam la asta, în termeni de popularitate la nivel global”.
Netflix a precizat anterior că va investi aproximativ 500 milioane de dolari în producția de seriale și filme sud-coreene, în acest an.
sursa: biziday.ro