IT

Optimizarea SEO – singura soluţie prin care se poate ajunge în topul rezultatelor Google

Optimizarea SEO – singura soluţie prin care se poate ajunge în topul rezultatelor Google

Pentru că din ce în ce mai multe persoane au înţeles importanţa termenului SEO, foarte mulţi reprezentanţi ai companiilor îşi trimit angajaţii la cursuri de SEO pentru a-şi dezvolta abilităţile în acest domeniu şi pentru a aduce compania pe “culmile succesului”, în topul motoarelor de căutare online.

Brandurile mari sunt pe prima pagină Google cu ajutorul instrumentelor SEO

Acest lucru este cât se poate de adevărat şi poate fi verificat de către oricine. Cert este că urmărea cursurilor SEO şi aplicarea informaţiilor în vederea propulsării pe prima pagină a motoarelor de căutare ajuta la:

  • dezvoltarea brandului, atât la scara locală, cât mai ales la scara naţională;
  • rezultatele sunt durabile, care se păstrează în timp şi care durează o perioadă îndelungată, iar utilizatorii vor sta  liniştiţi, ştiind că site-ul lor web este poziţionat sus şi este găsit zilnic de către clienţii potriviţi, fără a mai investi în publicitate;
  • creşterea numărului de comenzi, creşterea numărului de clienţi şi de potenţiali clienţi, de contactări în cazul în care este vorba despre o firmă de servicii;
  • creşterea veniturilor şi cifrei de afaceri;
  • poziţionare foarte bună în fața concurenţei.

Ce înseamnă SEO şi de ce este importantă optimizarea SEO?

SEO este prescurtarea noţiunii Search Engine Optimization, fiind o procedură folosită în foarte multe articole care caută să promoveze un produs, un serviciu sau o afacere în mod discret. SEO este foarte important pentru orice afacere, pentru că site-urile au nevoie de optimizare pentru a îndeplini atât exigenţele motoarelor de căutare, cât şi nevoile punctuale ale oamenilor ce realizează zilnic cauți pe internet.

Optimizarea SEO poate fi realizată prin titluri şi descrieri informative care au o lungime potrivită, prin implementarea link-urilor interne, prin atragerea link-urilor externe prin advertorialele SEO, dar şi prin alte aspecte. Atât optimizarea SEO On site cât şi Off site este foarte importantă, cele două categorii fiind descrise în cadrul cursurilor de SEO şi încorporând tacticile şi strategiile de optimizare ce pot fi abordate pentru a îmbunătăţi prezenta site-ului în motoarele de căutare.

SEO on-site vs. SEO off site, SEO tradiţional vs. SEO holistic

În cadrul cursurilor de SEO, cursanţii vor învăţa foarte multe noţiuni în acest domeniu, dar vor învăţa şi să facă diferenţa între SEO on-site şi off-site. Un website fără SEO on-site este aproape inutil, pentru că poziţia în topul motoarelor de căutare este decisă pe baza factorilor de optimizare on-site. Pe de altă parte, strategia de optimizare off-site este la fel de importantă pentru că atrage link-uri relevante de pe alte site-uri şi acest lucru contează pentru domeniul de activitate şi audienţa targetata.

Nu în ultimul rând, în urma cursurilor de SEO, absolvenţii vor învăţa ce înseamnă SEO tradiţional şi holistic. În timp ce SEO holistic respinge încercările de a păcăli motoarele de căutare şi se focuseaza exclusiv pe optimizarea pentru elementele tehnice ale motoarelor de căutare, SEO tradiţional este puţin mai permisiv şi pune accent pe:

  • calitatea traficului;
  • cantitatea traficului;
  • rezultatele organice;
  • instrumentele folosite pentru promovare.


Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de