Uncategorized

Peste 500 de clujence au participat la Conferința de Leadership Feminin "The Woman"

The Woman

Peste 500 de manageri, antreprenori, administratori și tinere antreprenoare interesate de dezvoltarea personală și profesională din România au participat ieri la cea de-a V-a ediție a Conferinței de Leadership Feminin „The Woman”, un eveniment de referință pentru leadershipul feminin.

Cea care a deschis evenimentul a fost Amalia Sterescu, care a stârnit curiozitatea multor participante şi a răscolit subconştientul acestora prin simpla întrebare „Cine eşti?”. Un val de emoţii a copleşit întreaga sală, iar femeile prezente au încercat să se regăsească în filmuleţul prezentat de aceasta.

Primele femei din business-ului românesc care au vorbit despre „Femeia face diferenţa în business” au fost Oana Marinescu, Maria Metz, Daniela Budurea şi Cristina Săvuică. Aceastea au răspuns la întrebări legate de leadership, dar nu s-au sfiit să vorbească şi despre viaţa personală. Atât mame, cât şi leaderi, au descris şi momentele dificile din viaţa lor şi au discutat despre faptul că au existat nopţi nedormite din cauza stresului, însă aceste încercări le-au făcut şi mai puternice.

Cum arată o zi din viaţa unul lider?

Răspunsul este nu ştiu. N-aş putea să dau o reţetă despre viaţa mea. [..] Am întotdeauna un timp al meu, un proiect al meu care îmi este drag. Acesta este secretul. Ce ştiu este faptul că am de gând să învăţ toată viaţa. Inclusiv la 80 de ani. Nu am avut un mentor, încă mai caut” a povestit Oana Marinescu.

La aceeaşi întrebare a răspuns şi Cristina Săvuică, însă într-o manieră diferită: „Văzându-i pe copii cum se joacă, observăm că există un lider: un copil care se afirmă. Dacă copii sunt încurajaţi de părinţi sunt şanse mari să devină lideri. Am văzut ambele cazuri. Personal, cred că liderii înnăscuţi se afirmă mai repede, din timp, dar admir ambele cazuri. Am avut norocul să văd leaderi crescând.

De asemenea, Daniela Budurea a dezbătut acest subiect şi a concluzionat că „rolul mentorului este să te ajute pe tine, să decizi tu, prin întrebări ajutătoare, ce vrei tu să faci”.

Personal branding

În cea de-a doua parte a evenimentului, axată pe „personal branding”, Paula Herlo, Monica Bîrlădeanu şi Ştefana Cazan au prezentat pe scurt cât de mult contează autenticitatea, informaţiile veridice şi răbdarea în aţi transforma brandul personal într-un real succes.

Brandul este strâns legat de încredere. Un brand de succes stârneşte pasiune. Mi-am urmat paşii fireşti în carieră, am făcut tot ce înseamnă pasiunea de reporter. Brandul s-a construit încet şi sigur. [..] Brandul este despre adevăr. Un brand este cel care creează o poveste. Să nu vă minţiţi pe voi şi pe clienţi. Un brand despre adevăr este un brand de succes. Pe mine mă interesează povestea din spatele poveştii. E foarte important să fiţi autentici, să vă asumaţi greşelile, să descoperiţi neajunsurile. Eu lucrez cu adevăr; noi, jurnaliştii suntem obligaţi să lucrăm cu adevăr” a relatat Paula Herlo.

Brandul Paula Herlo transmite doar ceea ce fac ca jurnalist. Nu-mi pun poze cu familia pe Facebook, nu-mi place să mă expun. Am ales să ţin asta departe de public. [..] Jurnalismul e o formă de artă, mai ales <<România te iubesc>>, munca noastră e unică” a completat aceasta.

Totodată, jurnalista a vorbit despre cât de importantă este responsabilitatea socială pentru o firmă. Cât de mult contează să te implici în acţiuni umanitare pentru a creşte notorietatea printr-un subiect de presă pozitiv: „Sfatul meu este să vă implicaţi în responsabilitate socială, să transformaţi aceasta activitatea într-un subiect de presă. Alegeţi să vă întoarceţi spre clienţi, iar oamenii se vor întoarce către dumneavoastră” a concluzionat aceasta.

Legat de „Personal branding” a vorbit şi Ştefana Cazan care a transmis că „branding-ul s-a format treptat. Am muncit foarte mult să creem un bând pentru Maxx Royal. Cred că aşa s-a transformat brandul personal.

Admir foarte mult româncele. Sunt foarte dedicate, foarte implicate. Sunt mândră să zic că sunt româncă, să reprezint ţara noastră.”

Cât de mult contează aspectul fizic?

Monica Bîrlădeanu Speaker The Woman 2016Una dintre invitatele speciale la conferinţa The Woman a fost actriţa Monica Bîrlădeanu. Aceasta a discutat, pe lângă diferite subiecte, şi despre importanţa aspectului fizic în dezvoltarea unui brand sa a unei afaceri.

Nu contează deloc. Dar când e vorba de o discuţie – un potenţial client – e foarte important să îţi porţi produsul în fiecare zi. Cunosc oameni care şi-au crescut brandul din nimic, fără nici un fel de fonduri. Personal branding înseamnă să îţi găseşti autenticitatea”, a afirmat Monica.

Cred că în fiecare zi aş schimba ceva şi în fiecare zi rămân la ceea ce sunt. Viaţa mea este aşa cum este, am o meserie fabuloasă, care m-a ales (pentru că nu am studii în ceea ce priveşte jurnalismul), dar am reuşit să fac perfomanta. Trebuie să lăsaţi lucrurile cum simţiţi. Eu nu aş schimba nimic în viaţa mea” a adăugat Paula Herlo.

Importanţa Social media

Social media în viaţa unui antreprenor este un „must have”. Prin reţelele de socializare reuşim să ne facem afacerile cunoscute, să fim conectaţi, aşa cum invitatele evenimentului au amintit, cu oamenii care sunt interesaţi de ceea ce noi vrem să transmitem. Iată câteva sfaturi şi parari din partea invitatelor:

Înainte să am propria afacere eram un om opac, m-a ajutat să mă deschid (…) Am învăţat să mă folosesc şi de online şi pot să spun că timpul cel mai potrivit pentru postat pe Facebook este 9 dimineaţa şi 18 seara. De ce? Pentru că atunci oamenii sunt prinşi în trafic. Online-ul e foarte important pentru business” a concluzionat Monica Bîrlădeanu.

Despre social media a vorbit şi jurnalista Paula Herlo care a afirmat că „cei care vă vor urmări brandul personal sunt interesaţi de ceea ce transmiteţi, să fiţi conectaţi cu clienţii dumneavoastră. Îi admir pe cei care reuşesc să îşi construiască brandul din nimic, tocmai pentru că ştiu să îşi spună povestea.[..] Cei care ştiu să se foloseasa de social media sunt oameni de succes, dar degeaba sunteţi conectaţi pe Facebook, Instagram, dacă nu sunteţi conectaţi cu oamenii care vă urmăresc” a conchis Paula Herlo.

Maia Morgenstern: „Ca manager sunt o scorpie”

maia morgensternCunoscuta actriţă Maia Morgenstern a închis conferinţa „The Woman” recunoscând că „încă o bântuie neîncrederea în sine, având nevoie de confirmare din partea publicului. A avea nevoie de ceilalţi, e un fapt real”.

Da, sunt vulnerabilă, sunt nesigură – de aceea am nevoie de echipă. Zona de interes a managerului este să îţi păstrezi autenticitatea: <<Joc şah prost, dar joc!>>. Ceea ce e foarte important pentru un manager este să îşi asume riscuri. Fără să îţi asumi un risc, nu vei avea parte de beneficii. Nici economice, nici personale. Totul constă să intri în joc” a adăugat actriţa.

În final, la întrebarea „Dacă ar fi un film al vieţii tale care ar fi titlul?”, Maia a dat un răspuns sigur „AŞA CUM POT EU – merg mai departe! A încerca, a transforma piedicile, necazurile, bolovanii în trepte; a încerca să urci pe acei bolovani, pentru a te înălţa. Totul constă să încerci”.

Conferința de Leadership Feminin The Woman a fost moderată de către Roxana Dobrescu (Senior HR Manager AVON România&Moldova), iar Gala Premiilor va fi prezentată de Constantin Trofin (Realizator TV) și Nina Moldovan (CEO Liberty Technology Park).

Punctul culminant se regăsește în Gala Premiilor The Woman unde 10 femei lider vor fi premiate

Ziua de 10 martie s-a încheiat într-o notă elegantă cu Gala Premiilor The Woman unde 10 femei lider au fost premiate în cadrul Conferinței de Leadership Feminin. Gala Premiilor are ca scop recunoașterea și promovarea femeilor implicate activ în comunitate și care au reușit să își îndeplinească obiectivele profesionale.  Doamnele premiate sunt manageri, lideri de opinie sau antreprenori, femei lider cunoscute la nivel internațional, care s-au implicat activ în comunitate și care au reușit să își atingă obiectivele profesionale.

Categoriile premiate în cadrul Galei Premiilor sunt: The Woman Life Career Award,The Woman Entrepreneurship Award: Business Woman of the Year, The Woman Education Award: Mentor of the Year, The Woman Innovation Award, The Woman Most Valuable Personal Brand Award, The Woman Journalist of the Year Award, The Woman Award for Community and Social Responsibility, The Woman Romanian Brand Award: Inspirational Woman of the Year, Transylvanian CEO of the Year Award, The Woman Health & Wellbeing Award.

Conferința de Leadership Feminin The Woman a inclus si expoziția interactivă intitulată „Arta mai aproape de oameni” ce urmărește să aducă oamenii mai aproape de arta frumosului. Aproximativ 30 de lucrări artistice au fost expuse participantelor care vor avea ocazia să îşi exprime spontan stările şi impresiile pe care le au în faţa lucrărilor.

 



Lasă un răspuns

Site creat de