Important, Politic

Primăria Cluj-Napoca “trimite în istorie” copiile xerox

Primăria Cluj-Napoca “trimite în istorie” copiile xerox

Primăria municipiului Cluj-Napoca continuă procesul de implementare a tehnologiilor actuale în scopul de a oferi servicii publice mai rapide, mai confortabile și mai simple.

Viitorul spre care ne îndreptăm e clar din acest punct de vedere: fiecare clujean să poată accesa direct de pe telefonul mobil sau calculator – integrat – toate serviciile și informațiile de interes public.

Săptămâna aceasta, la “Registratură” – Centrul de Informații pentru Cetățeni și în sediile primăriilor de cartier s-a finalizat instalarea unui nou sistem de scannere performante, astfel încât niciun clujean să nu mai fie nevoit să facă „celebra” copie după buletin în relația cu Primăria, indiferent de procedura legală pe care trebuie să o urmeze.

În total, 60 de astfel de aparate au fost instalate la Centrul de Informare pentru Centățeni (registratură) și în cele 8 primării de cartier.

Prevederile legale obligă Primăria să solicite copii după diverse documente (chiar și 5-6 copii în unele cazuri).

Cererile vor putea să fie înregistrate fără copiile obișnuite cu ajutorul noii rețele de scannere profesionale, care permit integrarea cu sistemul intern de management al documentelor pe care îl folosește Primăria Cluj-Napoca.

Situațiile în care noile dotări au impact direct:

  • eliminarea copiei după buletin
  • eliminarea copiei de pe certificatul de înregistrare emis de Registrul Comerțului
  • eliminarea copiei după talonul de înmatriculare pentru libera trecere
  • copiile după certificate de naștere, de deces sau de căsătorie
    acte de proprietate, copii după extrase CF etc.


Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de