IT

Recomandări de la o agenție PPC focusată pe atingerea obiectivelor

agentie PPC

Pe Googe Ads și Facebook Ads poți să promovezi domeniul de activitate, să crești notorietatea brand-ului, să ajungi la publicul tău țintă, să realizezi campanii speciale cu ofertele de marketing, să expui la evenimentele importante din industrie. Trebuie doar să stabilești ce tip de campanie să utilizezi și în ce moment să se afișeze.

O agenție PPC focusată pe atingerea obiectivelor are ca scop să ajute la maximizarea profiturilor tuturor clienților pe care îi are, indiferent de cât investesc în canalele de promovare. 

Fie că are un client la început de drum sau unul cu o vechime pe piață, o publicitate PPC (Pay-Per-Click) trebuie realizată astfel încât să furnizeze servicii care să câștige lead-uri (clienți potențiali) și conversii cât mai rapide. 

După cum probabil cunoști, campaniile Pay-Per-Click sunt un canal de promovare online foarte eficient datorită setărilor care se pot realiza în doar câteva zile sau săptămâni, ai posibilitatea de a vizualiza în timp real cum funcționează, dar și că pot aduce rezultate rapide dacă totul este bine gestionat.

Dar totul este legat de strategia pe care o face agenția PPC. Fără strategie realizată corect, reclama ta nu va răspunde nevoilor clienților. Iar în acest fel vei pierde clienți relevanți, iar bugetul tău lunar va fi doar cheltuit și nu vei avea un ROI bun.

Pentru anunțurile Facebook Ads:

  1. Setează Pixel pentru Facebook Ads;
  2. Setează Feed pentru produsele din website;
  3. Realizează profilul audienței țintă;
  4. Alcătuiește anunțuri pe categorii ale audienței;
  5. Testează anunțurile.

Pentru anunțurile Google Ads:

  1. Analizează anunțurile în detaliu;
  2. Optimizează campaniile;
  3. Realizează campanii separate pentru fiecare categorie de produs, marcă sau serviciu;
  4. Verifică și modifică landing page;
  5. Adaugă cuvinte negative.

Abordarea pe care trebuie să o aibă o agenție PPC specializată în campaniile Google Ads și Facebook Ads este legată de:

  • Studiul afacerii tale și înțelegerea industriei în care activezi;
  • Analiza competitorilor tăi pe partea de anunțuri PPC;
  • Optimizarea landing page-urilor, adică să îți expună ce trebuie modificat;
  • Crearea, monitorizarea, gestionarea tuturor campaniilor din cont;
  • Raportarea completă a campaniilor din Google Ads și Facebook Ads.

Alegerea agenției Pay-per-click focusată poate dura mai mult timp deoarece în România sunt peste 150 de agenții de marketing online. Poți să te informezi despre aceasta pe site-ul agenției, din studiile de caz prezentate, informațiile pe care le afișează, testimonialele clienților, echipa acesteia, abordarea pe care o are sau chiar pe canalele de Social Media pe care le deține.

Agenția PCC aleasă va putea să te conecteze cu potențialii tăi clienți într-un mod targetat și personalizat.



Lasă un răspuns

Site creat de