Important, IT

Rolul advertorialelor în promovarea firmei

Rolul advertorialelor în promovarea firmei

Advertorialele sunt foarte importante şi sunt diferite de alte tipuri de articole. Atunci când sunt scrise advertoriale, este important să se ţină cont de toate elementele de mai jos şi astfel încât rezultatele să fie cât mai bune.

Advertorialele nu trebuie să vândă în mod explicit

În momentul în care este scris un advertorial, este recomandat ca acesta să nu vândă direct. Advertorialul funcţionează ca un cal troian. Este posibil ca firma să aibă numeroase puncte de vânzare, dar publicul nu va citi despre ele, dacă vede reclama explicit. Cititorii nu vor să citească reclame, ci îşi doresc materiale interesante. Ar trebui să se ţină cont în acest sens de următoarele:

–           tonul puternic nu este interesant;

–           mesajele de vânzare nu sunt cea mai bună opţiune;

–           reclama se face mascat şi numele companiei se introduce natural;

–           se crează advertoriale care au legătură directă şi logică cu produsele şi serviciile;

–           dacă este vândut un produs de curăţenie, atunci articolul ar trebui să fie cât mai util şi pe subiect.

Titlurile sunt importante

Deoarece obiectivul unui advertorial este acela de a transmite informaţie utilă, este important că titlul să fie relevant în sensul acesta. Articolul trebuie să se bazeze pe conţinutul său. Titlul trebuie să fie cât mai interesant, cât mai convingător şi să nu pară o reclamă mascată. De asemenea, cititorii ar trebui să primească informaţia pe care şi-o doresc.

Cititorul ar trebui să fie implicat în conţinutul articolului

Scriitorii sunt cei care de foarte multe ori dau greş şi sunt preocupaţi în mod excesiv de punctele de vânzare uitând de cititor. Elementele de marketing ar trebui să fie introduse undeva de la jumătatea advertorialului şi să fie scrise într-un mod cât mai natural în text. Scopul este acela de a oferi informaţie utilă şi nu de a face reclamă. În cazul în care cititorul este interesat de articolele publicate şi au răbdare să le parcurgă până la capăt, vor căuta singuri site-ul şi informaţiile recomandate în articol.

Cercetarea contextului

Este foarte important să fie determinat corect contextul în care sunt publicate anumite articole. Spre exemplu, dacă sunt scrise articole despre detergenţi care vor fi publicate pe un site medical, articolul trebuie să fie corect legat de temă, deci poate fi despre germeni şi bacterii specifice pe care detergenţii comercializaţi le ucid. Respectarea temei site-ului face ca articolul să fie acceptat şi să nu creeze notă discordantă cu restul publicaţiei online.

Unele reclame sunt cele care utilizează fotografii excesiv sau care lasă extrem de puţin spaţiu pentru scris. Acestea nu sunt recomandate pentru că nu au efectele dorite. Un advertorial trebuie să fie susţinut de conţinut scris, iar pozele sunt doar opţionale în el, deci nu ar trebui să acopere mai mult de jumătate din articol.

Având în vedere toate aceste informaţii, se pot face foarte uşor articole de bună calitate în care cititorul să găsească informaţie utilă pentru a crea mesajul dorit şi pentru a determina cititorul să ajungă pe site.

Image by Th G from Pixabay



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de