Social & Cultura

Specialist: “Mediul de afaceri trebuie să racordeze la epoca Social Media”

Pentru dezvoltarea mediului de afaceri din România, specialiștii sunt de părere că antreprenorii și persoanele aflate în funcții de conducere sunt nevoiți să-și adapteze strategia de afaceri în funcție de evoluția tehnologică actuală. În acest context,  Centrul educațional Dynamic Training Solutions continuă, și în luna august 2015, proiectul național de training și formare profesională “Managerii României performante”, menit să-i ajute pe specialiștii în management, comunicare, vânzări, HR, logistică, supply și marketing să comunice mai eficient cu publicurile lor țintă.

            În cadrul proiectului vor avea loc 18 de cursuri și seminarii open care au ca obiective principale atingerea tuturor aspectelor esențiale de care are nevoie un bun manager sau profesionist în domeniul marketingului, comunicării și relațiilor publice. Activitățile de formare vor avea loc în București, Brașov, Bran, Eforie Nord, dar și în localitățile din Bulgaria: Balcic și Nisipurile de aur.

Am continuat activitățile de formare și în luna august deoarece s-au înregistrat rezultate foarte bune de la lansarea acestui proiect național de educație. În cadrul cursurile de formare, la care au participat numeroși oameni de afaceri și specialiști, ni s-a demonstrat că mediul de afaceri din țara noastră are un potential foarte mare de progres, iar specialiștii noștri pot concura, fără probleme, cu cei din companiile din restul Uniunii Europene. Totodată, cred ca este foarte util să reamintim că mediul de afaceri trebuie să se racordeze la rigorile noilor tehnologii și la influența foarte mare pe care o generează Social Media în business. Astfel, cursurile din august le-am centrat și pe subiecte ce țin de modalități de comunicare organizatională și profesională în rețelele sociale online, fie că vorbim de Facebook, Twitter sau LinkedIn”, declară Cătălin Lazăr, managerul proiectului educațional “Managerii României performante”.

Activitățile din cadrul programului national sunt următoarele:

  • București – 7-8 august 2015, cursurile cu temele “Customer Care. Relația, fidelizarea și orientarea spre client” și “Managementul conflictelor”; 14-15 august, cursul cu tema “Aptitudini esențiale de vânzări – cele 20% aptitudini ce produc 80% din vânzări”; 21-22 august, cursurile cu temele “Importanța legislației muncii în contextul organizațional pentru HR” și “Marketing și vânzări în relația B2B”; 28-29 august, cursurile cu temele “Managementul situațiilor conflictuale cu clienții” și “Câștigați clienții prin telefon – abordarea telefonică a clienților”
  • Brașov – 7-9 august 2015, cursul cu tema “Abilități de coaching pentru manageri, șefi de compartimente în dezvoltarea angajaților”;
  • Bran – 7-9 august, cursurile cu temele “Managementul Stocurilor și Depozitelor” și “Social media – Când imaginea contează – curs aplicat de folosire eficientă a instrumentelor online”; 14-16 august, cursul de “Management de Proiect. Managementul proiectelor”.
  • Eforie Nord – 14-16 august 2015, cursurile cu temele “Folosirea eficientă a Fișelor de Post – Implicarea practică în strategia de Resurse Umane” și “NLP (Programare Neuro Lingvistică) în Dezvoltarea Managerială și Personală”; 28-30 august, cursul cu tema “Tehnici de Influență și Persuasiune cu integritate”.
  • Balcic (Bulgaria) – 21-23 august, cursurile cu temele “Management Operațional” și “Managementul Timpului și Stabilirea Priorităților”
  • Nisipurile de aur (Bulgaria) – 27-30 august, cursurile cu temele “Comunicare organizațională, Abilități esențiale de comunicare și soft skills” și “Tehnici de luare a deciziilor și rezolvare a problemelor. Luarea deciziilor”.

Cei interesați se pot înscrie pe website-ul oficial al proiectului “Managerii României performante”, www.training-info.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Site creat de