Social & Cultura

Tipuri de materiale publicitare care te ajută să creşti vizibilitatea firmei

Tipuri de materiale publicitare care te ajută să creşti vizibilitatea firmei

Publicitatea este o componentă foarte importantă a planului de marketing şi reprezintă cea mai bună soluţie pentru companiile care vor să se facă cunoscute şi să obţină un număr mai mare de clienţi. Sunt mai multe tipuri de materiale publicitare ce pot fi folosite în acest scop, însă este foarte important ca acestea să fie comandate de la o companie cu experienţă în acest domeniu cum ar fi Activ Document.

Cele mai importante astfel de materiale sunt listate şi explicate în cele ce urmează, astfel încât pentru fiecare persoană interesată de producerea unor astfel de materiale să fie foarte uşor să determine care sunt cele mai potrivite.

Flyere de la Activ Document

Flyerele sunt unele dintre cele mai căutate astfel de materiale promoţionale. Este foarte important ca flyerul să fie realizat corect pentru ca acesta să atragă atenţia încă de la primul contact. Dacă flyerul nu prezintă interes pentru persoana care îl primeşte va fi aruncat în primele 6 secunde din momentul primirii, ceea ce înseamnă că nu îşi va atinge scopul. Acesta este şi motivul pentru care se recomandă ca pentru producţia de flyere companiile să lucreze exclusiv cu specialişti, cum sunt şi cei de la Activ Document.

Citește și: Activ Document Center – Servicii de copiere calitative

Pliante

Pliantele trebuie să îndeplinească o serie de criterii foarte importante pentru a fi de succes şi pentru a îşi îndeplini scopul atunci când ajung la grupul ţintă:

– Trebuie să fie lizibile şi uşor de parcurs;

– Este important ca mixul de culori să fie cel potrivit pentru a crea efectul dorit fără să fie afectată lizibilitatea;

– Combinaţia de fonturi trebuie să fie armonioasă;

– Raportul între scris şi imagini trebuie să fie unul corect;

– Pliantul trebuie să fie suficient de aerisit astfel încât să poată fi vizualizat cu uşurinţă;

– Mesajele call to action nu trebuie să lipsească.

Ţinând cont de toate aceste aspecte şi caracteristici specifice unui pliant de foarte bună calitate, se vor obţine materiale publicitare de cea mai bună calitate foarte simplu şi uşor, cu ajutorul specialiştilor în domeniu.

DTP

DTP intră pe lista de servicii profesionale utilizate în promovare şi reprezintă bază pentru toate materialele publicitate obţinute. DTP este prescurtarea de la desktop publishing şi reprezintă procesarea textului şi a imaginilor documentelor, cu ajutorul calculatoarelor, având ca principal scop tipărirea materialelor. Toate aceste documente sunt cărţile de vizită, invitaţiile, posterele, felicitările, fluturaşii promoţionali şi alte astfel de materiale.

Acest proces de prelucrare foto şi text este utilizat în special de tipografii, agenţii de publicitate sau edituri şi în acest scop sunt utilizate programe speciale de tehnoredactare sau de aranjare în pagină a imaginilor şi a textelor.

Din acest motiv se recomandă ca persoanele care vor să obţină materiale profesional realizate, să lucreze direct cu agenţiile din domeniu şi să nu aloce fonduri pentru programe cu licenţă utilizate în DTP pentru că şansele de a nu şti să le folosească sau de a nu avea utilajele necesare pentru printarea materialelor promoţionale obţinute sunt extrem de mari.

sursa foto: pexels.com



Lasă un răspuns

Site creat de