IT

Un procent de 45% dintre români au făcut comenzi online în ultimul an. De ce e timpul să îți muți afacerea în online?

3 metode eficiente de promovare a afacerii tale

În ultimii ani vânzările online s-au dezvoltat într-un ritm accelerat oferind clienților confort, varietate și prețuri atractive. Mulți antreprenori au înțeles beneficiile și avantajele vânzărilor online și au decis să își mute afacerile în mediul online. Din dorința de a reduce costurile sau doar pentru o vizibilitate mai mare, mediul online poate reprezenta o variantă potrivită pentru dezvoltarea unei afaceri solide, cu potențial foarte mare de câștiguri rapide.

În contextul pandemiei COVID-19 foarte multe sectoare au fost afectate grav, punând lacătul pe ușile multor companii. Acestea au fost nevoite să își închidă activitatea ca urmare a pierderilor financiare înregistrate. Distanțarea socială impusă și instabilitatea financiară resimțită de mulți dintre noi au condus la modificarea obiceiurilor de cumpărare și la dorința de a economisi, îndreptându-se astfel către cumpărăturile online. Un procent de 45% dintre români au comandat online în ultimul an și numărul acestora este într-o continuă creștere datorită interesului tot mai mare pentru digitalizare.

În anul 2020 vânzările cu amănuntul în mediul online au reprezentat 18% din totalul vânzărilor cu amănuntul la nivel global, estimându-se că această cifra va ajunge la 21.8% până în anul 2024.

O idee bună de afacere poate fi începutul unui proces provocator, dar plin de satisfacții. Dacă nu găsești inspirație în alegerea unui produs, te poți folosi de internet. Un site unde poți citi articole detaliate și bine documentate despre cum să începi și să gestionezi o afacere online este OLX.

Pentru a te ajuta să înțelegi mai bine mediul online am ales pentru tine câteva beneficii ale vânzărilor online, ce vor avea un impact major asupra afacerii tale:

  1. Costuri operaționale reduse. O afacere online nu necesită cheltuieli cu chiria, utilitățile și angajații. Este suficient să ai un spațiu de depozitare a produselor, care poate fi chiar locuința personală și ceva timp pentru a te ocupa de comenzi.
  • Vizibilitate mare. În mediul online, produsele tale pot fi văzute de foarte mulți oameni, din orice colț al lumii. Nu ești condiționat de proximitatea magazinului tău sau de orele de funcționare limitate. Poți câștiga ușor interesul clienților, folosind fotografii de produs profesionale, cuvinte cheie care să favorizeze traficul pe pagina ta și, nu în cele din urmă, o descriere atractiva a beneficiilor produsului tău.
  • Flexibilitate. Când ai o afacere online poți să îți desfășori activitatea în confortul propriei case sau pe o plajă, tu ești cel care decide unde, când și cât lucrezi. Este foarte important să lucrezi într-un mediu cât mai plăcut și liniștit pentru a eficientiza eforturile tale. Să nu uităm că implicarea și pasiunea se vor reflecta în succesul afacerii.
  • Piață extinsă. Un magazin fizic îți limitează vânzările la un nivel local, regional. În mediul virtual clienții pot fi și la mii de kilometri distanță, pot plasa comenzi la orice oră, în orice fus orar.

Avantajele unei afaceri online sunt foarte multe și poți profita și tu de ele. Începe-ți afacerea în mediul online și bucură-te de succes!



Lasă un răspuns

Site creat de