De Vazut

3 metode eficiente de promovare a afacerii tale

3 metode eficiente de promovare a afacerii tale

Ai o afacere si esti in cautare de idei de promovare, care sa functioneze cu adevarat?

Dezvoltarea tehnologiei, a internetului si a diverselor retele de socializare ofera posibilitatea promovarii afacerilor, indiferent de marimea acestora sau de industria in care activeaza. Metodele eficiente difera de la un business la altul, in functie de domeniu. Cu siguranta, un produs sau serviciu de calitate nu se va vinde singur.

Pentru ca acesta sa poata fi valorificat, beneficiile lui trebuie clar trimise potentialilor consumatori/ clienti.

Iata cateva dintre cele mai eficiente metode de promovare a afacerii:

  1. Turul virtual

Un tur virtual reprezinta o modalitate inedita, complexa si moderna de prezentare a unei locatii. Acesta este asemenea unui website de prezentate si poate sa contina albume foto si video, harta locatiei, sunete ambientale, etc. Cu ajutorul unui tur virtual, vizitatorii de pe site au posibilitatea de a explora un loc in mai multe moduri: pot roti scena, se pot plimba dintr-o incapere in alta, pot mari sau micsora imaginea pentru a observa detalii, etc. Astfel de servicii sunt oferite de Panocube si poti vizita site-ul pentru a consulta, mai detaliat, un portofoliu. In era internetului si a marketing-ului viral, unde experienta clientului este pe primul loc, la momentul de fata nu exista nimic mai atragator decat tururile virtuale, deoarece ele ofera nu doar o imagine, ci si o experienta. Tururile virtuale sunt foarte benefice pentru a atrage vizitatori in locuri precum muzee si galerii de arta, dar si hoteluri si locuri de agrement. Asa ca, daca afacerea ta activeaza in aceasta zona, atunci e o metoda potrivita pentru tine. Firmele care se ocupa de realizarea tururilor virtuale ofera, de regula si servicii de scanare 3D a imaginii.

2.Continutul online

Poti publica articole cu subiecte legate de afacerea ta, cu referire la activitatea desfasurata sau chiar la angajati si este ideal ca ele sa fie publicate de catre publicatii de specialitate. O strategie buna de promovare a firmelor o reprezinta si continutul video. Utilizatorii de pe internet prefera din ce in ce mai mult video-urile iar business-urile de succes sunt mereu prezente pe Youtube, al doilea motor de cautare online din lume. Crearea unui continut video de calitate poate fi o provocare, insa vestea buna este ca exista specialisti care te pot ajuta in aceasta directie. Companiile care nu investesc in aceasta metoda de promovare pierd oportunitati uriase de atragere a noilor clienti.

3.Promoveaza-te si in mediul offline

Foarte multi antreprenori considera ca pot veni cu un business, creeaza un website iar apoi asteapta sa castige cat mai multi clienti. Afacerile de succes ajung astfel doar prin implicarea coordonatorului acestora. Nu te astepta ca doar mediul online sa iti creasca afacerea si alege sa te indrepti si spre zona offline, prin diverse metode de promovare: bannere, pliante, afise, autocolante, etc.

Indiferent pentru ce strategie de promovare vei opta, e important sa ai grija la mesajul pe care vrei sa il transmiti. Orice brand isi doreste sa obtina prin strategia de promovare o crestere a notorietatii si a ratei de angajament, insa acestea se pot obtine doar daca strategia reuseste sa transmita prin mesaj motivul pentru care clientii sau potentialii clienti ar trebui sa aiba incredere in brand.



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de