Anunț solicitare oferte în vederea atribuirii contractului de servicii de consultanță scriere proiect: – Întocmirea planului de afaceri; – Elaborarea cererii de finanțare; Asistență la semnarea contractului de finanțare pentru proiectul „Creșterea capacității societății INUS PRODIMPEX SRL”
Ce urmează a fi depus în cadrul Programul Operațional Competitivitate 2014-2020; Axa Prioritara 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei; Prioritatea de investiții: Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare.
I.1. Achizitor
Denumire: INUS PRODIMPEX SRL | |
Sediu social: Municipiul Cluj-Napoca, Str. FABRICII DE ZAHǍR, nr. 14, sc. 3, ap. 26, județul CLUJ | |
Localitatea: | Cluj-Napoca |
Telefon: | 0745796251 |
E-mail: | Inus_srl@yahoo.com |
Cod unic de inregistrare: | 5149381 |
Numar inmatriculare ONRC: | J12/162/1994 |
Reprezentant legal: | LUNG MELANIA |
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1. Descriere
II.1.1) Denumirea/obiectul contractului |
Achiziție servicii de consultanță scriere proiect: – Întocmirea planului de afaceri; – Elaborarea cererii de finanțare; Asistență la semnarea contractului de finanțare |
II. 1.2) Tipul contractului si locul de prestare a serviciilor |
Tip contract: Contract de servicii |
Locațiile de prestare: Cluj-Napoca, Str. FABRICII DE ZAHǍR, nr. 14, sc. 3, ap. 26, județul CLUJ |
II. 1. 3) Procedura se finalizeaza prin: Contract de achizitie servicii |
II. 1.4) Durata contractului de achizitie De la data semnării contractului de consultanță până la data semnării contractului de finanțare. |
III.1) Valoare supusă achiziției
Valoarea totala estimată a achiziției, fără TVA: 168.067,23 lei Prețul contractului nu se poate ajusta. |
IV.I. Calendarul procedurii de selectie oferte
Termene limita | Data, locul si ora |
Termenul limită de primire a solicitărilor de clarificare | 15.03.2022 |
Termenul limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificare | 17.03.2022 |
Termenul limită de depunere a ofertelor | 21.03.2022, ora 13:00 |
V.I. Alte informatii și/sau clarificări pot fi obținute:
_______________________________________________________________________________________________
Documentația de atribuire impreună cu furmularele aferente, Informații suplimentare / clarificări pot fi obținute numai în baza unei solicitări scrise, înregistrate atât la solicitant, cât și la achizitor, transmise prin email, la următoarea adresa: Inus_srl@yahoo.com.
Operatorii economici interesați sunt rugați să solicite documentele/informații conform precizărilor anterioare.
Ofertele vor fi transmise conform formalităților prevăzute în documentația de atribuire.