Primăria municipiului Cluj-Napoca a elaborat un regulament prin care se stabilesc condițiile de utilizare a domeniului public de către operatorii de flote de trotinete electrice și utilizatorii acestora, în limitele competențelor și atribuțiilor autorității publice locale, astfel încât circulația în municipiu să se desfășoare în condiții de siguranță pentru toate categoriile de participanți la trafic.
Se stabilesc, inclusiv, o serie de obligații în sarcina operatorilor de flote de trotinete electrice cu privire la asigurarea unor cerințe de calitate și siguranță în activitatea desfășurată, relația cu autoritatea publică locală și condițiile financiare.
Regulamentul elaborat de către Primăria municipiului Cluj-Napoca este în concordanță cu dispozițiile similare stabilite de către autoritățile publice din alte orașe europene, Paris și Bruxelles.
Regulamentul poate fi citit aici.
Etapa consultării publice are loc în perioada 04-21 septembrie 2020
Persoanele interesate pot trimite sesizările, observațiile, punctele de vedere la adresa de email: consultarepublica@primariaclujnapoca.ro sau pot înregistra adrese scrise la Serviciul Centrul de Informare pentru Cetățeni, str. Moților nr.7 sau la orice primărie de cartier.
Proiectul de Hotărâre, precum și anexele acestuia pot fi consultate aici.