JUMBO deschide un magazin la Cluj – Napoca
IULIUS aduce conceptul JUMBO în premieră în Cluj, în cadrul RIVUS, un proiect de reconversie urbană de jumătate de miliard de euro care va fi construit pe fosta platforma industrială Carbochim din Cluj-Napoca.
RIVUS Cluj-Napoca, noul proiect de reconversie urbană al companiilor IULIUS și Atterbury Europe, va include un parteneriat cu JUMBO, unul dintre cei mai mari retaileri de jucării, articole pentru casă și produse pentru casă și sezoniere din Balcani, prezent pe piața autohtonă.
IULIUS nu a anunţat data la care va fi finalizat proiectul RIVUS Cluj-Napoca.
Cunoscut pentru gama largă de produse la prețuri convenabile, retailerul grecesc va intra în premieră în Cluj, fiind unul din top 3 branduri așteptate de clujeni conform sondajelor de piață și consultărilor publicului.
IULIUS a semnat un parteneriat cu JUMBO, care va intra pe piața din Cluj prin proiectul de reconversie urbană RIVUS, ce va transforma o fostă platformă industrială într-un ansamblu cu probabil cea mai mare diversitate de funcțiuni din țară – retail, cultural, entertainment, office, parc. Investiție a companiilor IULIUS și Atterbury Europe în valoare de peste 500 de milioane de euro, RIVUS Cluj-Napoca are la bază un concept family-friendly și va include cea mai mare suprafață de retail din țară, de peste 145.000 mp închiriabili.
În componenta de retail, RIVUS va integra atât peste 400 de branduri, cât și funcțiuni și servicii variate, cum ar fi fresh market, hub medical, facilități sport și wellness, centre interactive de entertainment pentru toate categoriile de vârstă, tehnologii cinematografice în premieră regională și open air cinema, ancore foarte puternice, cu profil dedicat familiilor și home&deco, precum și cafenele cu tematică internațională și restaurante concept.
JUMBO este cel mai mare retailer de jucării, articole pentru casă și produse sezoniere din Balcani, care oferă o varietate de bunuri la prețuri competitive, adresate nevoilor întregii familii.
JUMBO deschide un magazin la Cluj – Napoca: Magazinul se va întinde pe aproximativ 8.000 mp
Conceptul JUMBO din RIVUS se va întinde pe aproximativ 8.000 mp, unde se vor găsi jucării, articole pentru bebeluși, produse de birotică și papetărie, decorațiuni, produse sezoniere și obiecte de uz casnic.
„Suntem bucuroși să anunțăm primul retailer pe care îl vom aduce mai aproape de clujeni, prin proiectul RIVUS. JUMBO este un brand foarte așteptat de clujeni, după cum a reieșit din studiile și consultările pe care le-am realizat pentru a înțelege cât mai bine publicul local, situându-se în top 3 cei mai doriți și așteptați retaileri. JUMBO este o premieră pentru portofoliul nostru de parteneri și ne bucurăm că le vom oferi clujenilor, împreună, experiențele pe care și le doresc.
RIVUS va fi cel mai amplu lifestyle center din România, cu funcțiuni în premieră pe piață și concepte statement. Un proiect care se anunță deja extrem de ofertant și atractiv prin diversitatea tematică, dar și prin noile repere de shopping, entertainment, culturale și de socializare, și care primește un interes major din partea pieței”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.
Grupul JUMBO este prezent în România cu 19 magazine, dintre care 5 în București-Ilfov, două în Oradea și câte un magazin în orașele Timișoara, Arad, Ploiești, Pitești, Constanța, Suceava, Bacău, Brăila, Brașov, Craiova, Sibiu și Iași. Compania deține și magazinul online E-JUMBO.
JUMBO deschide un magazin la Cluj – Napoca: Parteneriat IULIUS – JUMBO
„Parteneriatul cu IULIUS privind dezvoltarea unui nou magazin în România, în RIVUS Cluj-Napoca, reprezintă o decizie strategică, care susține materializarea obiectivului nostru de a ne menține și consolida poziția dominantă pe piață, pe segmentul retailului de jucării, produse de birotică și papetărie și alte articole conexe.
Vânzările JUMBO din România sunt pe un trend ascendent, ceea ce confirmă interesul crescut de care se bucură conceptul în această țară și ne bucură faptul că am reușit să identificăm oportunitatea de a fi prezenți și în unul dintre cele mai mari și mai active orașe din România. Pentru că, într-adevăr, considerăm prezența în proiectul RIVUS o oportunitate, cunoscând dorința clujenilor de a avea acces la produsele JUMBO și în orașul lor, dar și beneficiile pe care le va genera prezența într-un concept mixed-use de o atât de mare diversitate și complexitate”, a spus Apostolos Vakakis, proprietarul rețelei de magazine JUMBO.