Studentie, Important

Premii obţinute de studenţii UBB Cluj la concursul internațional „Virtual Case Competition”

Premii obţinute de studenţii UBB Cluj la concursul internațional „Virtual Case Competition”

Studenții Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB-FSEGA) au participat în perioada 5-7 octombrie 2020 la concursul internațional „Virtual Case Competition”.

Evenimentul a fost organizat în mediul online de Universidad Panamericana din Mexic.

Studenții clujeni au obținut două prezențe în finala mare a competiției, clasându-se în final cu echipa lor pe locul doi și locul trei al competiției, respectiv câștigând un premiu special pentru performanțe extraordinare în secțiunea de întrebări și răspunsuri.

În perioada 5-7 octombrie 2020 a avut loc concursul internațional intitulat „Virtual Case Competition”, organizat de Universidad Panamericana din Guadalajara, Mexic, la care au participat la 17 echipe studențești de pe continentul american, european și asian, reprezentând universități de top în domeniul economic. Competiția a constat în două runde de rezolvare de studii de caz, urmate de câte o rundă finală. Echipa din Cluj-Napoca a fost alcătuită de studenții Farkas-Hegyi Beátrix (Management, LM, anul III), György Ákos (Finanțe și Bănci, LM, anul II), Izsák Réka (Finanțe și Bănci, LM, anul III) și Tiboldi Dorka (Informatică Economică, LM, anul III). Echipa UBB a fost coordonată de prof. univ. Szász Levente, conf. univ.Györfy Lehel-Zoltán și lect. univ. Rácz Béla-Gergely.

În cadrul competiției organizatorii au format în mod aleatoriu pentru fiecare rundă echipe mixte cu studenți de la diferite universități participante. Echipele internaționale formate în acest fel au avut la dispoziție 15 ore să se cunoască și să dezvolte soluțiile lor în fiecare rundă. Clasările obținute de echipe au fost transformate în puncte, aceste puncte fiind atribuite fiecărei universități reprezentate de membrii echipelor mixte.

În prima rundă, participanții au trebuit să dezvolte o strategie de vânzări online la nivel național și internațional pentru un producător local de mobile de lux. În această rundă toți membrii echipei din Cluj au terminat pe locul trei al grupelor.

În cea de-a doua rundă, participanții au avut sarcina de a elabora o strategie pentru compania YouTube pentru consolidarea poziției acesteia pe piața din America Latină. Studenții clujeni au avut rezultate remarcabile în această rundă: Farkas-Hegyi Beátrix – primul loc în grupă, György Ákos – locul doi în grupă, Izsák Réka – primul loc în grupă, Tiboldi Dorka – locul patru în grupă.

Datorită acestor rezultate, cei doi studenți de pe primul loc al grupelor de calificare au câștigat dreptul de a concura în finala mare a competiției, unde Réka Izsák și echipa sa au reușit să se claseze pe locul doi, iar Beátrix Farkas-Hegyi și echipa sa au obținut locul trei. De asemenea, datorită performanței remarcabile în secțiunea de întrebări și răspunsuri, Izsák Réka a câștigat și un premiu special individual („Extraordinary Q&A Performance”).

Pe baza însumării punctajelor individuale, concursul a fost câștigat de Universitatea Americană din Beirut, urmată de HEC Montréal pe poziția a doua, respectiv City University of Hong Kong pe treapta a treia.



Lasă un răspuns

Site creat de