Tinerele din mediul rural din Cluj, încurajate să-și dezvolte abilitățile de lider
25 de fete din județul Cluj, bursiere în programul „Vreau în clasa a noua” derulat de World Vision România, au …
„Social şi cultura Cluj” este o mare şi vastă secţiune a platformei cluju.ro. Această categorie se adresează clujenilor de toate vârstele care doresc să fie puşi la curent cu partea culturală a oraşului şi, bineînţeles, cu partea socială.
Mai exact, cluju.ro, pe lângă rolurile principale ale presei, doreşte să aducă în faţa clujenilor cazuri sociale, poveşti emoţionante prin care clujenii şi nu numai să se solidarizeze şi să ajute. Există pe raza municipiului numeroase familii şi copii care trăiesc de pe o zi pe alta, în sărăcie şi care se luptă cu diferite boli.
Redactorii cluju.ro îşi doresc „să scoată la lumină” astfel de cazuri, în limitele codului deontologic şi etic al jurnalismului, şi să îi sensibilizeze pe clujeni să dea o mână ajutor concetăţenilor greu încercaţi de viaţă. Un astfel de caz, rezolvat cu succes, îl reprezintă povestea lui Robert Lukacs un vânzător ambulant din Cluj care lucrează peste 10 ore pe zi în centrul oraşului. Materialele apărute în presa clujeană şi pe cluju.ro au făcut ca cetăţenii Clujului să se mobilizeze exemplar şi să îl ajute financiar pe clujeanul cu dizabilităţi fizice.
Redacţia ziarului online consideră că mass-media are o putere extraordinară de a mobiliza oamenii în cazurile sociale. De aceea, în cadrul rubricii „Social şi cultura Cluj” vor fi publicate materiale ample despre clujenii care au nevoie de ajutorul clujenilor.
Cealaltă parte a secţiunii se ocupă de viaţa culturală a oraşului, în cadrul căreia sunt publicate informaţii, ştiri şi relatări despre evenimentele culturale din oraş (TIFF, Comedy Cluj, etc).
Un alt aspect important abordat în această categorie o reprezintă promovarea tinerilor artişti talentaţi din Cluj-Napoca.
Astfel, tinerii artişti, din toate domeniile, îşi pot spune poveştile şi visele sub forma unor articole culturale pentru a se face cunoscuţi publicului căruia se adresează. Bineînţeles, nu sunt neglijaţi în această categorie artiştii, actorii şi cântăreţii deja consacraţi cu care se doreşte realizarea unor materiale ample despre drumul acestora spre succes şi, bineînţeles, sfaturi pentru tinerii artişti care îşi încep drumul spre o carieră artistică.
25 de fete din județul Cluj, bursiere în programul „Vreau în clasa a noua” derulat de World Vision România, au …
Imnul Oficial al festivalului UNTOLD, „My Remedy”, compus de trupa TWOLOUD din Germania a fost lansat. TWOLOUD înseamnă un …
Cel mai eficient sistem de plată al unui festival, utilizat până acum de peste 1.000.000 de oameni din întreaga lume, …
Agenția va implementa campanii de promovare în rândul jucătorilor de Pokemon Go Inițiatorul proiectului Pokemondo este clujeanul Lorand R. Minyo, …
În ultimul an, în România, ca de altfel în întreaga Europă, a devenit tot mai evidentă creșterea numărului infracțiunilor motivate …
Reverenţă adusă la Cluj-Napoca actorului Radu Beligan pentru cei peste 70 de ani dedicaţi teatrului şi filmului: piesa „Take, Ianke …
Dacă forţa festivalului UNTOLD (Cluj-Napoca, 4-7 august) vine anul acesta din legendele care au făcut cunoscută Transilvania, viitorii untold-iști pot …
Actorul Radu Beligan a murit astazi, in jurul ore 13, la Spitalul Elias, la vârsta de 97 de ani. Informatia …
E marţi seara, iar eu nu mi-am revenit din depresia de după festival… O depresie pe care o trăiesc deja …
Clusterul Cluj IT dezvoltă strategia pentru primul Smart City din România: Oradea Este cel mai complex demers de acest tip …