În perioada 3-10 ianuarie 2018 se pot depune cererile pentru demararea procedurilor de ocupare a șase de posturi vacante de ofițer și subofițer în cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Avram Iancu” al judeţului Cluj. Angajările se fac prin încadrare directă din sursă externă.
În scopul completării deficitului de personal, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă (ISU)„Avram Iancu” al județului Cluj scoate la concurs, prin încadrare directă din sursă externă (două posturi de ofițer și patru posturi de subofiţer) în compartimentele Serviciului Comunicații și Tehnologia Informației, Financiar, Achiziții Publice și Avizare-Autorizare.
Înscrierile pentru concurs se vor face în fiecare zi lucrătoare a perioadei 3-10 ianuarie 2018, în intervalul orar 08.00-16.00 la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Avram Iancu” al judeţului Cluj, din Bulevardul 21 Decembrie 1989, nr. 69-71.
Graficul de concurs, condițiile de recrutare, probe de selecţie, criteriile de departajare, tematica și bibilografia, cât și informaţii complete privind modalităţile de înscriere şi participare la concurs pentru fiecare post în parte, pot fi obţinute de la structura de Resurse Umane a unităţii, telefon 0264/591255, sau pe site-ul unității, la secțiunea Informații Publice/Carieră/Concursuri, fiind totodată afişate la avizierul de la sediul inspectoratului.