Social & Cultura

A fost lansat Muzeul Corupţiei în România. Acesta poate fi vizitat online

Muzeul Corupţiei

Agenţia de marketing digital Kinecto Isobar a lansat Muzeul Corupţiei în România. Printre lucrările expuse sunt: „Şpagă în cimitir”, „Tablouri şi lingouri”, „Şapte uşi de la Buhuşi”, „Pod în Comuna Şanţ”. Acesta a fost lansat cu ocazia Nopţii Muzeelor si poate fi vizitat online, pe www.MuzeulCoruptiei.ro.

Ineditul muzeu găzduieşte Galeria Şpăgilor, în care sunt expuse cele mai cunoscute şpăgi din România, şi Testul Şpăgilor, care pune la încercare cunoştinţele oricui în materie de corupţie.

Proiectul se concentrează pe cel mai frecvent întâlnit act de corupţie din ţară noastră: Şpaga. Unele şpăgi au fost atât de incredibile, încât nu-ţi dai seama dacă sunt adevărate sau inventate: de la milioane de euro până la o oaie sau… apă minerală. Valoarea atât de neînsemnată a unor şpăgi şi perseverenţa cu care se ia şpagă, în condiţiile în care zi de zi apare câte o ştire cu cineva arestat pentru asta, au fost un semnal de alarmă pentru noi: se ia şpagă ca stil de viaţă, a declarat Denisa Armaşu, Senior Copywriter – Kinecto Isobar.

Pe www.MuzeulCoruptiei.ro , cei interesaţi vor găsi ilustrate atât şpăgi reale, cât şi şpăgi fictive, şi astfel pot uşor verifica dacă imaginaţia aleşilor a întrecut-o pe cea a creativilor din spatele proiectului.

Pentru realizarea Muzeului, creativii Kinecto Isobar au studiat zeci de cazuri şi au ales cele mai incredibile şpăgi. „Şpagă în cimitir”, „Tablouri şi lingouri”, „Şapte uşi de la Buhuşi”, „Pod în Comuna Şanţ”, sunt doar câteva dintre lucrările expuse.

De asemenea, Muzeul Corupţiei poate fi vizitat şi virtual – printr-un video 360° pe YouTube: experienţa este disponibilă de pe telefonul mobil, iar vizitatorii pot îndrepta telefonul în orice direcţie, că să descopere toate lucrările prezentate.

Mai multe informaţii se regăsesc pe pagina de Facebook a proiectului – www.facebook.com/MuzeulCoruptiei.

Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din Denisa Armaşu – Senior Copywriter, Silvia Marinescu – Copywriter, Alexandra Cîrstean “Kadna” – Ilustrator, Marius Vlad – Senior Art Director, Mădălina State – Account Manager, Oana Pohrib – Community Manager, Alexei Mărăşteanu- Senior Programmer şi Laura Ulea – Deputy Managing Director din partea agenţiei Kinecto Isobar, Carmen Simion – New Business Director Dentsu Aegis Network, Daniel Toma – Web Developer, Iustin Vădana – Managing Partner, din partea Land of Web cu suportul agenţiilor iProspect şi Carat, parte a Dentsu Aegis Network.

Despre Kinecto

Fondată în 2002, Kinecto este una dintre cele mai importante agenţii de comunicare digitală din România. Începând cu 2013 Kinecto este parte din Isobar, agenţia globală digitală fără frontiere, care reuneşte 4000 de specialişti în birourile din 44 de ţări. Kinecto îmbină cu succes creativitatea, strategia, tehnologia şi expertiza brand commerce pentru a conecta în mod eficient brandurile cu consumatorii lor.

Despre Dentsu Aegis Network

Dentsu Aegis Network inovează modul în care brandurile sunt construite pentru clienţii săi prin expertiza şi capacităţile sale excepţionale de media, digital şi comunicare creativă.
Cum consumatorii sunt din ce în ce mai conectaţi, printr-o multitudine de dispozitive, această nouă eră de convergenţă mass-media prezintă numeroase oportunităţi precum şi un eco-sistem nou cu medii complexe.

La nivel mondial, Dentsu Aegis Network ofera clienţilor servicii de expertiză în media, comunicare digitală şi servicii de creaţie publicitară. Grupul operează în 132 de ţări din întreaga lume, cu peste 27.000 de specialişti dedicaţi. Dentsu Aegis Network activează în România cu şase branduri: Carat, Vizeum (agenţii de media), Kinecto Isobar (agenţie de digital advertising), iProspect (digital performance) Posterscope (publicitate OOH), Amplifi (CE E).

Lasă un răspuns

Site creat de