Social & Cultura

5 factori esențiali în alegerea spațiului de birouri

5 factori esențiali în alegerea spațiului de birouri

Există atât de multe lucruri care pot avea impact asupra biroului pe care îl alegeți; cu toate acestea, există cinci factori care sunt absolut cruciali pentru proces. Treceți cu vederea una dintre acestea și ați putea ajunge dezamăgit de alegerea făcută.

1. Locație – spații de birouri în Cluj

Cu toții am auzit acea expresie faimoasă, cât de importantă este locația atunci când alegeți un spațiu pentru biroul tău.

Iată două întrebări cu adevărat importante de pus:

· Pot clienții mei să ajungă acolo fără probleme?

· Pot angajații mei să ajungă cu ușurință acolo?

· Dacă găsiți un birou care bifează aceste întrebări, atunci sunteți pe cale să găsiți o locație bună.

· Gândiți-vă și la securitatea cartierului și la ceea ce este aproape de birou. Există o sală de sport în apropiere? Cafenea? Toate aceste lucruri sunt importante pentru a vă bucura clienții și personalul!

Citește și: Gasesti birouri de închiriat în Cluj mai rapid dacă începi căutările în online

2. Preț

Prețul este probabil cel mai important factor pentru majoritatea companiilor atunci când aleg un birou nou. Dacă cheltuiți prea puțin, fie veți ajunge la un birou cu care nu sunteți mulțumit, fie s-ar putea să vă regăsiți după câteva luni. Cheltuiți prea mult și s-ar putea să vă chinuiți să plătiți chiria sau să fiți nevoit să vă mutați din nou pentru a reduce costurile. Niciunul dintre aceste scenarii nu este ideal.

Iată câteva întrebări importante pe care trebuie să le puneți atunci când luați în considerare cât să cheltuiți pentru următorul spațiu de birou:

· Îmi permit să plătesc un depozit de chirie de trei luni pentru acest birou chiar acum?

· Am întrebat despre orice costuri ascunse? (Întreținere, cost suplimentar de parcare etc.)

· Prețul acestui birou este în concordanță cu spațiile de birouri similare din zonă?

Prima întrebare vă oferă o indicație foarte largă a accesibilității și întrebarea despre costurile ascunse vă ajută să vă protejați.

A treia întrebare este pur și simplu să vă asigurați că obțineți cea mai bună ofertă posibilă.

Faceți întotdeauna o comparație rapidă cu alte spații de birouri din zonă pentru a vă asigura că obțineți un raport calitate / preț.

3. Dimensiune

Evident, ambii factori menționați anterior – locația și prețul – vor influența dimensiunea spațiilor comerciale pe care le alegeți, dar este un punct important de menționat.

Ca regulă generală, se recomandă în mod normal să aveți 7 de metri pătrați de persoană. Cu toate acestea, îți cunoști cel mai bine afacerea. Dacă angajații tăi au nevoie de birouri mai mari sau mai mult spațiu de stocare, de exemplu, creșteți această cifră în mod corespunzător.

Există, de asemenea, problema spațiului de întâlnire și odihnă. Veți avea nevoie de o zonă pentru a vă întâlni cu clienții, iar colegii dvs. au nevoie de un loc unde să mănânce!

Iată câteva întrebări simple care vă vor ajuta să aflați dacă spații de birou în Cluj la care vă uitați au dimensiunea potrivită:

· Voi avea cel puțin 70 de metri pătrați de suprafață pe persoană?

· Am spațiu pentru a crește nivelul de personal în conformitate cu proiecțiile de creștere?

· Am un spațiu dedicat întâlnirilor cu clienții?

· Angajații mei vor fi mulțumiți de zonele lor sociale / de recreere?

Nu există nicio îndoială că un birou îngust reduce productivitatea, așa că nu zgâriați spațiul.

4. Infrastructură

Aceasta este o caracteristică mai importantă pentru unele companii decât altele. În zilele noastre, însă, nu există multe companii care să funcționeze eficient fără o conexiune de internet fiabilă.

5. Stil

Destul de des, acest lucru este împins în spatele minții oamenilor în timp ce caută noi spații de birouri in Cluj. Deși este recomandabil să luați în considerare factorii „mai importanți”, cum ar fi cei patru menționați mai sus, mai sunt încă multe de spus pentru stilul de birou.

Așa cum o casă nu este o casă fără cei care locuiesc în ea, un birou nu este un loc de muncă fără oamenii cu care îl împărtășești. Într-un spațiu de colaborare, împărtășești un birou cu o mulțime de oameni diferiți. Ca atare, mediul pe care vecinii îl creează în jurul tău îți poate afecta foarte mult productivitatea.

sursa foto: Pixabay.com



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de