Din Zona

Cum să îţi închiriezi spaţiul de birouri?

birouri

Pe internet exista numeroase anunturi cu birouri de inchiriat in Cluj, insa nu toate sunt potrivite pentru nevoile specifice ale unei firme. Sunt mai multe aspecte de care se va tine cont in alegerea spatiului potrivit pentru birouri.

Intreprinderile au nevoie de birouri dedicate pentru a supravietui. Dar multi antreprenori de azi lucreaza foarte bine la birourile de la domiciliu sau chiar in spatii de lucru comune. Daca afacerea ar putea functiona intr-unul dintre aceste medii alternative, se va economisi mult timp si bani.

Birouri de inchiriat in Cluj – un loc apropiat de restul echipei

Daca este absolut esential sa existe un spatiu dedicat pentru birou, atunci locatia este probabil cel mai important aspect pentru inchirierea primului spatiu de birouri. In primul rand, trebuie gasita o locatie, astfel incat biroul sa fie aproape de echipa. Daca nu exista inca o echipa, se poate alege un birou amplasat suficient de aproape de o zona populara. Acesta este primul detaliu de luat in calcul de catre o persoana care cauta birouri de inchiriat Cluj.

Locatia trebuie sa fie accesibila

De asemenea, trebuie sa se tina cont de clienti atunci cand este aleasa o locatie. Cladirea de birouri este usor accesibila de pe autostrazi sau din mijloacele de transport in comun? O vor putea gasi cu usurinta clientii? Este important ca aceste intrebari sa aiba un raspuns afirmativ.

Facilitatile din apropiere

Un alt factor important pentru a inchiria primul spatiu de birouri este reprezentat de facilitatile din zona. Este important sa existe in zona un loc pentru luat masa, o banca, statii ale mijloacelor de transport in comun etc.

Bugetul conteaza

Dupa locatie, costul este probabil urmatoarea mare preocupare. Nu este recomandat un birou care implica un cost foarte mare. Este important ca fiecare antreprenor sa stabileasca de la bun inceput ce anume vrea sa inchirieze si la ce pret.

Exista o multime de cheltuieli care intra in inchirierea unui spatiu de birouri. Chiria reala este doar o parte din pret, atunci cand vine vorba despre cele mai multe proprietati. Iar acele cheltuieli suplimentare se vor adauga daca nu au fost incluse de la inceput in buget.

Atunci cand este inchiriat un spatiu de birouri, trebuie sa se stabileasca de la bun inceput ce costuri implica. Trebuie, de asemenea, sa fie toate dispozitiile clar descrise in contractul de inchiriere.

Reparatiile pentru spatiul inchiriat pot reprezenta, de asemenea, o cheltuiala semnificativa. Daca proprietarul este responsabil pentru aceste cheltuieli, este important ca acesta sa fie dispus sa se ocupe de operatiuni din timp.

Procesul de cautare a spatiilor de birouri poate fi coplesitor pentru un incepator. Un agent imobiliar comercial sau un broker este familiarizat cu proprietatile din zona, iar acestia pot face intregul proces mult mai usor.

Cladirea in sine ar trebui sa ofere si facilitati de siguranta. Pentru ca afacerea sa se mentina pe o linie sigura si pentru ca echipamentul si angajatii sa fie protejati este important sa existe o firma de paza in zona.



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site creat de